טור אישי: ״אני לא זוכרת את שלגייה בחצאית מיני״. צילום מסך מהפייסבוק

טור אישי: ״אני לא זוכרת את שלגייה בחצאית מיני״

במקביל לחגיגות הפורים השמחות ברחבי הארץ, באה לידי ביטוי תופעת חושפניות התחפושות, כבר בגילאים הצעירים. ניצן בן משה בטור אישי, שמשמש גם כקריאת השכמה: ״קשה לי להבין מאיפה נובע הצורך לחשוף את הרגליים או הכתפיים עד כדי כך״

פורים הגיע, אז הגיע הזמן לחשוף? בכל שנה, חודש לפני חג הפורים מתחילות החניות למכור תחפושות לכבוד החג. בשנים האחרונות קשה שלא לשים לב ולהיתקל בתופעת החושפניות של התלבושות הללו, שהולכות ונהיות חשופות יותר ויותר בכל שנה, אפילו בתחפושות של ילדים קטנים. אז לכבוד החגיגה השמחה, המסכות והרעשנים, הנה קריאת השכמה.

עוד מחדשות הצעירים והנוער בערוץ המגזין של פרוגי:

נכון שעם האווירה שמביא החג, כל אחד ואחת בבתי הספר ובגנים רוצים להרשים את חבריהם עם התחפושת הכי יפה, אבל פה נוצרת הבעיה: היום התחפושת הכי יפה נחשבת לתחפושת הכי חשופה. אף על פי שילדות קטנות בגן עוד תמימות ולא מבינות כל כך את המשמעות של כל זה, ההורים שלהם נכנסים לתמונה. אני לא חושבת שהורים צריכים לקנות לילדה שלהם תחפושת שעל גב האריזה כתוב "חתולה שובבה". 

© sutterstock

אבל אסור לשכוח שההורים הם אינם היחידים שמשחקים תפקיד בעניין, בטח לא כשמדובר בילדים בוגרים יותר, בגילאי בית הספר, להם ישנה מודעות גבוהה יותר. קשה לי להבין מאיפה נובע הצורך לחשוף את הרגליים או הכתפיים עד כדי כך במסגרת החגיגות. הרי אל תשכחו שישנם טיפוסים שמסתובבים בין חגיגה לחגיגה ומנצלים את העניין באופן אסור, ובמקרה כזה תמיד צריך לחשוב מה הדבר הכי גרוע שעלול לקרות. 

צעירים וצעירות - כשאתם הולכים לבית הספר, אל תשכחו שאתם מסתובבים ליד הצוות של בית הספר והחברים שלכם. תחפושת חשופה לא מכבדת את הסובבים אתכם ובטח לא את עצמכם. מה שהכי עצוב לי זה שהורסים את גיבורי הילדות. אני לא זוכרת את שלגיה בחצאית מיני ואת כיפה אדומה במחוך. אני לא באמת יודעת מה עובר בראש של הילדים הקטנים שרואים ככה את "גיבורי הילדות שלהם". אני הייתי מסתכלת פעמיים במראה לפני שאני אצא מהבית.

קטלוג התחפושות של אחת מחברות התחפושות
קטלוג התחפושות של אחת מחברות התחפושות © צילום מסך מהפייסבוק



תגובות