טור דעה: "אנשים רוצחים אנשים בגלל הבחירות שלהם". צילום: gettyimages

טור דעה: "אנשים רוצחים אנשים בגלל הבחירות שלהם"

אוראל אדמקה לא מבינה למה בן אדם מחליט לרצוח מישהו רק בגלל השוני בינו לבין האחר "הם בסך הכל רצו לחגוג את האהבה שלהם"

בן אדם קם בבוקר ומחליט שהוא רוצח. הוא מצחצח שיניים, מתארגן, מכניס את היד למגירה שולף את האקדח, ויוצא, יוצא כדי לרצוח. באיזה עולם המושג רצח מתבטא יום יום בחיינו? בעולם שלנו, הקלות הזאת שאפשר לגזול חיים מבן אדם רק כי הוא לא מתאים לדרך חיים שאתה נמצא בה, היא קלות מפחידה. אלו שניות שבהם אתה מנסה להבין את ההיגיון באנושות ולא כל כך מצליח.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

50 אנשים יצאו לבלות, יצאו לחגוג את החופש שלהם, את החופש שלהם להיות מי שהם, 50 אנשים גם מתו בגלל החופש שלהם. אני כל כך רוצה להאמין שזו טעות אולי בן אדם אחד שטעה וזה לא יקרה שוב, טעות מזעזעת אבל אחת שלא תחזור על עצמה. ולצערי, המצב רחוק מלהיות טעות.

© gettyimages

למה הקלות הזאת? למה להחליט שאם לך לא מתאים אז גם לכולם? למה להרוס חיים בגלל שלך אישית זה לא מסתדר, למה? שאלה כל כך קטנה אבל שמשגעת את כולם.

ונדמיין לשנייה שהעולם הוא איזה פיצרייה, אדם הולך לו ברחוב ורואה אישה אוכלת פיצה עם זיתים, אוי ואבוי! הוא רוצה למות! איך היא עושה את זה? זיתים בפיצה זה דוחה! הרי לפי אותו בן אדם התוספת המושלמת לפיצה היא תירס, אז בואו ניקח לה את החיים בגלל הבחירות שלה? לא. אותו בן אדם ימשיך ללכת ברחוב ויאכל את הפיצה שלו עם התוספות שלו וכולם יחיו באושר ובעושר.

לו רק החיים היו פשוטים כמו פיצה.

אותו סיפור בדיוק כאן, אותו איש קם בבוקר עם מטרה! הוא קם כדי לרצוח, קם כדי להרוס חיים של אנשים תמימים, כמוני כמוכם שבסך הכל רצו לחגוג את האהבה שלהם, שבסך הכל רצו לחיות את החיים שלהם.  

© gettyimages

אז לאותו איש שלקח חיים שלמים מחמישים אנשים שונים, שתדע לך שאולי אתה מרגיש גאה בעצמך, מרגיש גבר, אבל דבר אחד כדאי שתדע החיים ממשיכים ועם החיים לאט ההבנה מתקרבת, ובקרוב, אולי אפילו עוד מעט כבר לא נשמע על אנשים שרוצחים בגלל תוספות פיצה. אממ סליחה, בגלל הבחירות שלהם.

תגובות