על קו הזינוק: הכירו את הרקדנית שי-לי קרמר. צילום מסך מאינסטגרם

על קו הזינוק: הכירו את הרקדנית שי-לי קרמר

היא רק בת 14 וכבר מצליחה לסחוף את עולם הריקוד בשלל תחרויות ולא מפחדת לשאוף קדימה, שי-לי קרמר בריאיון מיוחד על התחום האהוב עליה, "הריקוד הוא אחד הדברים שמאפשרים לי לבטא את עצמי"

שם: שי-לי קרמר.

גיל: 14 וחצי.

מתאמנת ב: ריקוד- פויינט, בלט קלאסי, ג'אז, ומחול מודרני.

באיזה גיל נחשפת לריקוד?

"כמו כל ילדה נורמלית, גם אני התחלתי לרקוד בסטודיו (סטודיו לייף בהוד-השרון), זה קרה כשהייתי בת ארבע, היום אני פשוט לא יכולה בלי זה. הריקוד הוא אחד הדברים שמאפשרים לי לבטא את עצמי. כשאני מגיעה לסטודיו אני שמה את כל הלחץ של בית הספר והבעיות שאחרי הלימודים ומתרכזת רק בריקוד".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מה את אוהבת בספורט הזה?

"אחד הדברים שאני הכי אוהבת בספורט הזה הוא הרגע של ההופעה. הזמן הזה שאתה על הבמה - זה הרגע שבו אני מוכיחה לעצמי את ההתקדמות וההשקעה שלי אחרי תקופה מסויימת של מאמץ".

 

💪🏼💗✨ @shailikremer

A photo posted by studio life👯 (@studio._.life) on

מה הסכנות שיש בתחום הזה?

"הרבה פעמים במהלך הריקוד צריך להיכנס לאיזשהי דמות ולהעביר את הסיפור של הריקוד בצורה הכי טובה שיש, הרבה פעמים זה יכול להיות קשה להתחבר לדמות".

כמה זמן את מקדישה לאימונים במהלך השבוע?

"כיום אני רוקדת חמש פעמים בשבוע, משתתפת בהצגות ילדים שונות ומתחרה יחד עם חברי להקת 'סטודיו לייף' בארץ ובעולם. בנוסף, בפסח האחרון השתתפתי בתחרות ה"גראנד פרי" באילת, בה זכיתי במקום הראשון עם ריקוד סולו שלי ולאחר מכן הגעתי לספרד לפני כשבועיים וייצגתי את ישראל בתחרות גראנד פרי בינלאומית. באותה התחרות הצלחתי להכיר ולהתמודד מול רקדנים מכל רחבי העולם והגעתי למקום הראשון בקטגוריית הסולואים".

© צילום פרטי
תגובות