על קו הזינוק: הכירו את שחקן הכדור מים שקד יעקובי. צילום:  עידו אלקנה

על קו הזינוק: הכירו את שחקן הכדור מים שקד יעקובי

פינה חדשה בה כל שבוע תכירו בני נוער שמקדישים את כל חייהם לספורט. והפעם, תפסנו את שחקן הכדור מים שקד יעקובי לראיון קצר על הספורט בו הוא מתאמן, ההישגים והחלומות

שם:

שקד יעקובי, שחקן בנבחרת הכדור מים הפועל פתח תקווה

גיל:

19

ספר בקצרה על התחום בו אתה עוסק:

"כדור מים הוא ענף ספורט המשלב שחייה ועבודה עם כדור, מעין כדור יד במים. בכל קבוצה 6 שחקני שדה ועוד שוער והמטרה של המשחק היא להבקיע כמה שיותר שערים כשאסור לתפוס את הכדור בשתי ידים או להטביע אותו".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

באיזה גיל נחשפת לספורט הזה?

"אני התחלתי לשחק כדו מים באופן חובבני בגיל שמונה בערך ומאז התאהבתי בספורט ובענף וכבר מכיתה ה' הגעתי לחמישה אימונים בשבוע ומאז זה רק עלה".

באיזה גיל נחשפת לספורט הזה?

"אני התחלתי לשחק כדו מים באופן חובבני בגיל שמונה בערך ומאז התאהבתי בספורט ובענף וכבר מכיתה ה' הגעתי לחמישה אימונים בשבוע ומאז זה רק עלה".

© עידו אלקנה
כתבה
על קו הזינוק: הכירו את האתלט - משה בר ששת
שיר רגב
פינה חדשה בה בכל שבוע תכירו בני נוער שמקדישים את כל חייהם לספורט. והפעם, תפסנו את האתלט משה בר ששת לראיון קצר על הספורט בו הוא מתמחה, ההישגים, והחלומות

מה הסכנות שיש בתחום הזה?

"לפעמים אנשים מגדירים את הספורט אלים במקום אגרסיבי ולא מצליחים להבין את ההבדל בין מאבקים בכל הכוח לבין אלימות מיותרת ואני רוצה להבהיר שהמשחק לא בנוי על אלימות והוא מתבטא כמו בכל ענף אחר, עדיין יש סיכוי לפציעות, שברים, וכו אבל מפני שהמשחק הוא במים הסיכויים נמוכים יותר".

כמה זמן אתה מקדיש לאימונים במהלך השבוע?

"אני מקדיש בין שמונה לעשרה אימונים בשבוע זאת אומרת 20-26 שעות בשבוע כאשר כל אימון הוא בין שעתיים לשלוש שעות. קבוצתי ואני זכינו בכל תואר בגילאי הנוער מאליפויות ועד גביעים, ועכשיו שאני שחקן בקבוצת הבוגרים אנחנו במאבקים על המקום השלישי במטרה לשאוף ולהתקדם למקומות הראשונים, במהלך השנים הייתי חבר בנבחרת ישראל מגיל 15 ועד נבחרת גיל 20".

ומילה לסיום: "הטורניר הכי טוב שלנו כנבחרת היה בפולין כשהפסדנו במשחק האחרון להעפלה לאליפות אירופה והטורניר הכי איכותי שהשתתפתי בו היה במלטה ובו השתתפו 3 מתוך 4 הנבחרות הטובות בעולם, שם אמנם לא כיכבנו אבל יצא לנו לחוות את המשחק ברמות הגבוהות ביותר בעולם ולראות לאן יש לנו לשאוף."

תגובות