על קו הזינוק: הכירו את הכדורגלן איתמר איזמירלי. צילום: אסנת איזמרלי

על קו הזינוק: הכירו את הכדורגלן איתמר איזמירלי

אחרי שהכרנו לכם רוכבת אומנותית על סוסים, שחיין וטריאתלט, הגיע הזמן להקדיש את הפינה לספורט הכי אהוב בארץ - כדורגל. תפסנו את הכדורגלן איתמר איזמירלי לראיון קצר על ההישגים, האימונים והחלומות שלו

שם: איתמר איזמירלי

גיל: 14

מגיל צעיר איתמר חי ונושם רק כדורגל, והרבה בזכותו של אביו שהיה שחקן מקצועי וקפטן בני יהודה. הוא התחיל ממשחקים במגרש של השכונה ומהר מאוד עבר להתאמן ולשחק בצורה מקצועית בליגת הנוער. הכירו את איתמר אימירלי הכדורגלן.

עוד במדור על קו הזינוק:

באיזה גיל נחשפת לספורט הזה?

"נחשפתי לכדורגל מגיל מאוד צעיר. אבא שלי איציק איזמירלי היה שחקן וקפטן של בני יהודה בשנות התשעים. ראיתי אותו משחק וישר הבנתי שזה מה שאני רוצה בחיים. התחלתי לשחק בשכונה, היינו משחקים והשכנים היו מגיעים ומסתכלים, אבא שלי הבין שזה מה שאני רוצה והחלטנו לרשום אותי לליגה ומאז אני משחק ומשקיע בזה את רוב היום".

מה אתה אוהב בספורט הזה?

"אני אוהב את החברות שנוצרת, את המשחקים, את האימונים הקשים, את האווירה, את ההרגשה שמיום ליום אני לומד יותר ומתחזק יותר במקצוע הזה".

אסנת איזמרלי
אסנת איזמרלי

מה הסכנות שיש בתחום?

עם כל הכיף שבמקצוע לא חסרות סכנות, כשיש התנגשות של ראש בראש עם שחקן זה יכול להוביל לזעזוע מוח ולפגיעות ראש אחרות. בנוסף, אם שחקן עושה תנועה חדה מדי או לא נכונה הגוף יכול להיפגע. לכן צריך להתאמן נכון ולהתחזק מבחינה גופנית".

כמה זמן אתה מקדיש לאימונים במהלך השבוע?

"יום יום אני יורד להתאמן מתחת לבית במגרש, משך האימון שלי הוא ארבע שעות ביום כל יום ולאחר מכן אני קובע עם חברים משחק. השנה נכנסתי לליגה אמיתית, השנה הייתה קשה והאימונים היו מפרכים, במהלך השנה השתתפתי במשחקים נגד קבוצות שונות מערים שונות ברחבי הארץ. לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים תמיד צריך להמשיך לעודד ולהישאר חיוביים. ככה יגיעו גם ניצחונות".

מה ההישג הכי גדול שלך? 

ההישג שזכור לי במיוחד מגיע מהמשחק האחרון שלי. בדקה ה-90 הצלחתי לעבור שלושה שחקנים יריבים, כשהגעתי לשחקן הרביעי הוא ניסה להכשיל אותי, עברתי גם אותו, בעטתי לשער מ-30 מטרים ישר לחיבורים. השער הזה בסופו של דבר זכה בתואר "שער העונה", זה היה כבוד גדול".

 

 
תגובות