על קו הזינוק: "התקווה היא להגיע לאולימפיאדה". צילום: רוי קופיט

על קו הזינוק: "התקווה היא להגיע לאולימפיאדה"

בכל שבוע נכיר לכם בני נוער שמקדישים את כל חייהם לספורט ומעוררים השראה. הפעם, תפסנו את טניסאי השולחן, טל ישראלי, אלוף ישראל כבר שלוש שנים לשיחה על האימונים לצד בית הספר, ההישגים והחלום הכי גדול - טוקיו 2020

טל ישראלי, בן 13 מחיפה, הוא אחד הכישרונות העולים בטניס השולחן הישראלי. הוא מחזיק בתואר "אלוף ישראל" כבר 3 שנים ברציפות ומדורג במקום הראשון לבני גילו בארץ. בשנה שעברה נכנס ישראלי, לסגל ה-"2020" של הוועד האולימפי - פרוייקט שמרכז עשרות ספורטאים צעירים ומבטיחים ממגוון הענפים ומכין אותם לקראת המשחקים האולימפיים הבאים שיתקיימו בטוקיו, יפן, בעוד ארבע שנים.

עוד במדור "על קו הזינוק":
כמה זמן אתה משקיע באימונים?

"מאז שהתחלתי להתאמן באקדמיה של וינגייט לפני שלוש שנים, אני מתאמן שלוש פעמים ביום, גם אימוני כושר וגם בטניס שולחן". 

איך אתה מצליח לשלב בין הלימודים לבין האימונים הרבים?

"אי אפשר להגיד שזה פשוט, אבל למרות שאין לי הרבה זמן ללימודים בין האימונים אני עדיין אחד המצטיינים בכיתה. זה דורש הרבה השקעה, כמובן לצד התמיכה הגדולה של האקדמיה ממכון ווינגייט. אני מאמין שעם הרבה התמדה ומוטיבציה מצליחים לעשות את זה".

© צילום: רוי קופיט

מה אתה אוהב בענף?

"גיליתי את טניס השולחן כבר בגיל קטן, כשראיתי בטלוויזיה משחק של אביב בן ארי, שחקן ישראלי שאני מאוד אוהב ומושפע ממנו. אני גם מאוד מחובר לענף בזכות אבא שלי, גם הוא משחק טניס שולחן".

מה ההישג הכי גדול שלך בענף?

"שלוש זכיות רצופות באליפות הארץ, מדליות באליפויות בינלאומיות, כמו זכייה באליפות הונגריה הפתוחה ומדליית ארד באליפות איטליה". הפרוייקט האירופי (2020 - ע.ש) שאני שותף בו, אני היחיד מהארץ שהצליח להתקבל אליו, הוא הישג מאוד גדול עבורי".

ומה החלום? איפה אתה רואה את עצמך בעתיד?

"החלום הוא להגיע הכי רחוק שאפשר בכל תחרות, ובראש ובראשונה להצליח באליפויות אירופה. התקווה הכי גדולה היא להצליח להגיע בסופו של דבר גם לאולימפיאדה".



תגובות