זריקת טלפונים ניידים? כך תכנסו לכושר מבלי להזיע. צילום מסך מיוטיוב

זריקת טלפונים ניידים? כך תכנסו לכושר מבלי להזיע

לעתים, גם מי שעוסק בספורט באופן קבוע רוצה מעט מנוחה מכל המאמץ הגופני. אם גם אתם מרגישים שאתם זקוקים לכך, כדאי שתכירו את שבעת הענפים המגניבים הבאים

תמיד חשבתם שספורט חייב להוציא מכם הרבה אנרגיות ומאמץ? אז זהו, שלא בהכרח. ישנם גם לא מעט ענפים שיגרמו לכם להיכנס לכושר ולחוש באושר מבלי להזיע יותר מדי. למקרה שהתחלתם לדאוג, הם אפילו מהנים לא פחות. כדאי שתתחילו לשנן את השמות שלהם. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כדור-אופן

מדובר בענף מטורף, שעיקרו הוא שילוב של רכיבה על אופניים וכדורגל. זהו לא שגעון חוךף, המשחק הומצא אי שם במאה ה-19 ועד היום נערכות בו אליפויות עולם. אם כבר התלהבתם מהשילוב וחשקה נפשכם לשחק, צר לנו לבשר שבשביל להיכנס לעניינים צריך קודם כל להיות מאוד מקצועניים - גם ברכיבה וגם בכדורגל. בינתיים, אפשר להסתפק בלצפות, גם זו חוויה לא קטנה. 

הוקי מתחת למים

הוקי הוא משחק שכאן, בארץ לא כולם מבינים. בהחלט יכול להיות שזה בשל העובדה שפשוט אין לנו מספיק קרח לשחק עליו. בהינתן שזו הבעיה - מצאנו פתרון. ישנו ענף שבו משחקים בדיוק את אותו המשחק, רק מתחת למים, בתוך בריכה עם שנורקלים, סנפירים ובגדי ים. את זה אתם חייבים לראות, אך אם גם אתם נלחצים מכך שהאנשים צריכים לנשום - זה כנראה פחות בשבילכם.

שח-אגרוף

אם כבר דיברנו על שילובי ענפים, הפעם מדובר שילוב שלעולם לא הייתם חושבים עליו. סבב של שחמט ומיד לאחר מכן סבב אגרוף כשהמתחרה צריך להפיל את מי שנגדו. המשחק החדש יחסית החל רק ב-2003 וזאת בעקבות פנטזיה של כותב קומיקס צרפתי שאדם אחר החייה. צריך לצפות בכדי להאמין.

גלישת הרי געש

זה ענף שהוא לא פחות מאקסטרים של ממש. גם הוא חדש יחסית ומבוסס על גלישת דיונות, אבל מכיל הרבה יותר סכנות. מנפילה ועד לפציעה מאפר וולקני קשיח, שאיפת גזים רעילים ואפילו פגיעה מחתיכה מעופפת של לבה רותחת. ללא ספק ספורט יוצא דופן.

תלת-כדורגל

דמיינו את הסיטואציה הבאה: במקום מגרש מלבני - משושה, במקום שתי קבוצות - שלוש, במקום מנצחת שהבקיעה הכי הרבה גולים - מנצחת שספגה הכי פחות. המשחק הגיח לעולם בשנות ה-90, ויש בתחום אליפויות עולם ואפילו קיימת ליגה אחת - בלונדון. מה אתם אומרים?

זריקת טלפונים ניידים

תחליפו את כדור הברזל בסמארטפון האהוב שלכם. כן, רובנו מרגישים שאולי מדי פעם כדאי לנו דווקא להתנתק מהטכנולוגיה המופלאה הזו ועכשיו, אתם יודעים שאפשר גם להעיף אותה ועוד עם סטייל. המתחרים בענף נמדדים על פי המרחק וכן גם על פי הטכניקה, כאשר שיא העולם עומד על 136.75 ס”מ. חושבים שאתם מסוגלים ליותר?

קווידיץ- המשחק של הארי פוטר

ההשראה לענף, הפופולרי מאוד בצורה קצת מפתיעה, הגיעה מסדרת הספרים (והסרטים) העל זמנית. כל מי שמעריץ את הסדרה מכיר את המשחק ואת הדיבור סביבו. חשוב לציין שהענף משוחק באמצעות מטאטאים! כל החוקים הכתובים הבדיוניים עברו ישירות למשחק, והתוצאה? משונה במובן מעולה.

 

 

 

 

תגובות