מבלי לקפוא מקור: תרגילי הכושר שיעזרו לכם להתחמם. צילום: Fotolia

מבלי לקפוא מקור: תרגילי הכושר שיעזרו לכם להתחמם

רבים מאיתנו אוהבים להתאמן, אך מדי פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מתעצלים לקום ולהתחיל את תרגילי הכושר שלנו, כי קר ואנחנו כבר מתחת לפוך. מאחר שאנחנו מזדהים אתכם, הכנו עבורכם רשימה של תרגילים שיחממו אתכם בשניה

אנחנו נמצאים בעיצומה של העונה הקרה ואף על פי שאנחנו נמצאים במדינה חמה ביחס למדינות אחרות, את החורף הזה קשה לנו לעתים שרוד. אנחנו מוצאים את עצמנו מוותרים על אימוני כושר שגרתיים בגלל הקור ואף לא יוצאים מהבית בשל הגשם. לפניכם חמישה תרגילים, שיכניסו בכם מיד מרץ ואולי אפילו יגרמו לכם לשכוח שקר בחוץ. כל תרגיל יבוצע במשך חצי דקה, בין כל תרגיל ניתן לנוח עשר שניות ויש לעשות שלושה סבבים. 

ריצה במקום עם ברכיים גבוהות

הרימו אחת מרגליכם לזווית של כ-90 מעלות ולאחר מכן החליפו אותה ברגל השניה במהירות ללא הפסקה. הקפידו על נחיתות רכות. 

קפיצות פיסוק והנפות ידיים

קפצו לפיסוק רחב תוך כדי הנפת הידיים שלכם כלפי מעלה, ולאחר מכן חזרו לעמידה רגילה והורידו את ידיכם. עשו זאת במהירות ללא הפסקה והקפידו על קפיצות קלילות. 

כפיפות בטן 

שכבו על הרצפה כשרגליכם כפופות ומונחות על הרצפה, שימו את ידיכם מאחורי הראש והקפידו לא למשוך את הראש שלכם קדימה. הרימו את חגורת הכתפיים והצמידו את גבכם התחתון לרצפה. 
כך במשך חצי דקה.

ניתור וירידה לסקווט

עמדו כשישבנכם מוטה מעט אחורנית וגבכם ישר וקפצו בניתור קל. בכל נחיתה יש לרדת לסקוואט, כשישבנכם שוב מוטה אחורנית לישיבה, וכן הקפידו על גב ישר. שימו לב שהברכיים שלכם לא יעקפו את האצבעות בכפות רגליכם, כך במשך חצי דקה. 

סיבובי פלג גוף עליון

שבו על הרצפה כשרגליכם כפופות ומונחות על הרצפה גם כן (לאוהבי האתגרים: נתקו מעט את רגליכם מן הקרקע). השענו מעט אחורנית עם גבכם כך שתרגישו את הבטן שלכם מכווצת מעט. הקפידו על כך שגבכם לא יהיה כפוף. קחו קופסאת שימורים או בקבוק של חצי ליטר (ניתן להעלות את הכובד לפי יכולת), הסתובבו שמאלה, בנשיפה גייסו את שרירי הבטן והורידו את החפץ למטה לכיוון הרצפה. חזרו לאמצע וחזרו על הפעולה בצד השני. התמקדו בסיבוב של פלג הגוף העליון שלכם, כך במשך חצי דקה. 

 
 
 
 
תגובות