טסט תוך שלושה ימים: כך זה ייראה החל מיולי הקרוב. צילום: Fotolia

טסט תוך שלושה ימים: כך זה ייראה החל מיולי הקרוב

טסט המנוהל על ידי טאבלט ומוקצה תוך מספר ימים בלבד נשמע לכם זר? החל מיולי הקרוב, זה יישמע לכם מוכר. • בקרוב כבר לא תאלצו להמשיך לחכות חודשים עד לטסט ולחשוש מכך שהבוחן לא יהיה הוגן. כל הפרטים

קרוב לוודאי שגם אתם מצאתם את עצמכם ממתינים זמן ממושך עד לטסט, או לפחות שמעתם מחברים שחוו את התסכול הזה על בשרם. אבל, בקרוב כל מה שהכרתם הולך להשתנות, כבר ב- 15 ביולי. זמן ההמתנה לטסט יקוצר משמעותית, התהליך יהיה אוטומטי לגמרי והמבחן המעשי יהיה תחת פיקוח.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כיצד כל זה הולך לקרות? באמצעות שימוש בטכנולוגיה גם במהלך הטסטים במסגרת הפרטת מבחני הנהיגה מעשיים, שנועדה לקצר את זמני ההמתנה ולשפר את איכות המבחנים. כזכור, זו הייתה אמורה לצאת לדרך כבר בחודש יוני הקרוב ונדחתה בחודש, כאשר בזמן הזה התלמידים שממתינים לטסטים נפגעים.

בקרוב זמן ההמתנה יתקצר
בקרוב זמן ההמתנה יתקצר © shutterstock

למעשה, המערכת החדשה, תאפשר הקצאת טסט ראשון תוך שניים עד חמישה ימי עסקים כשמדובר בטסט ראשון, תגביר את פיקוח המבחנים המעשיים על ידי צילומם, תספק מסלול נסיעה אקראי, וכן תשמור על אוביקטיביות ושקיפות מלאה כלפי תלמידי ומורי הנהיגה כאחד, וזאת על ידי טאבלט וטכנולוגיה מתקדמת שאינה הייתה נהוגה במבחני הנהיגה המעשיים עד כה.

צפו בסרטון:

 

 

תגובות