להתאהב בספורט: הענפים שיגרמו לכם לעזוב הכל. צילום: Shutterstock

להתאהב בספורט: הענפים שיגרמו לכם לעזוב הכל

את חג האהבה אנו רגילים לקשר לרוב לאוכל טוב ולמסיבות, אבל כשזה תלוי בנו - אי אפשר שלא להתייחס גם לעולם הספורט. הרי לכם חמישה ענפים, שיעשו לכם חשק לעזוב לרגע הכל ופשוט להתחיל להתאמן. ט"ו באב שמח גם ממערכת פרוגי!

מי אמר שאי אפשר ליהנות מספורט? לאחר שכל החורף שיקרנו לעצמנו ואמרנו "מחר אני אתחיל להכין את הגוף שלי לקיץ" ובכל יום המצאנו תירוץ חדש ללמה אנחנו לא מתחילים לעשות ספורט, הגיע הזמן לגלות לכם סוד - ספורט יכול להיות מהנה ביותר. לכבוד ט"ו באב, קבלו את הענפים שיהפכו את החוויה הספורטיבית שלכם לאחרת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לחבוט בכל הכוח

כולנו מכירים את התמונות הטאמבלריות עם הבגדים היפים, הכובעים והמחבטים, שגורמים לנו לקנא ולשקול להתחיל לשחק בעצמנו. מה שהכי יפה הוא שזה רק חלק קטנטן מהכיף בענף הטניס. המטרה העיקרית של המשחק היא לחבוט באמצעות המחבט (מעל הרשת) לצדו השני של המגרש ושהיריב שלנו לא יצליח לחבוט בחזרה אל השטח שלנו. למשחק אין הגבלת זמן והמנצח הוא מי שניצח בשתיים, או שלוש מערכות.

© giphy

זמן לקפוץ למים!

לא, אנחנו לא מדברים על החוג שהלכתם אליו בכיתה א', אלא מתכוונים לשחייה ממש מקצועית! השחייה נחשבת כפעילות אירובית בשל משך הזמן הארוך שלה והצורך באספקת חמצן לתאי השריר. במסגרתה, ישנו מגוון של סגנונות, כמו: חזה, גב ופרפר. אתם רק צריכים לבחור לאיזה סגנון אתם מתחברת יותר. הרי בחום הזה מי לא ירצה לקפוץ למים?   

© giphy 

דיו!

כן, זה באמת נקרא ענף ספורט למקרה שפקפקתם. מעבר לעובדה שסוס זו חיה יפה וחמודה, זהו ענף מספק ביותר. חשבו על הסיטואציה הבאה: אתם רגועים, הכל שקט, אין צפצופים של טלפונים וכל מה שאתם יכולים לשמוע הם רק ציוצי ציפורים ודהירות של הסוס שלכם. יש מושלם יותר מזה?

© giphy

נאבקים על זה

כן שמכולנו מכירים את הרגעים המעצבנים האלו, שאנחנו כל כך עצבנים בהם ופשוט בא לנו להוציא אנרגיות בצורה כלשהי? אז האבקות היא הפתרון! כמובן שהספורט הזה הוא קצת מסוכן, אבל אם תלכו למאמן מקצועי, שילמד אתכם איך לעשות את זה נכון, גם תישארו בטוחים וגם סיכויי ההצלחה שלכם יהיו גדולים הרבה יותר.

© giphy

להחליק מבלי ליפול

מי מאיתנו לא היה בהחלקה על הקרח? מעבר לכל הנפילות (שחלקן כאבו) זה גם ענף ספורט! ואם מתאמנים על זה' אפילו כבר לא נופלים. אז כן, אפשר להגיד שזה יעזור מאוד ליציבות שלכם, אבל למה לא לנסות את זה באופן קבוע?

© giphy
 
תגיות
תגובות