לייקרס: לאן ממשיכים מכאן?. gettyimages.IL/Ezra Shaw

לייקרס: לאן ממשיכים מכאן?

לאחר סיום עונה מאכזבת של הלייקרס, אנו צופים את עתיד המועדון ואת הצעדים שעל חבר המנהלים לנקוט בשביל להגיע לאליפות בעונה הבאה

קיץ 2018, לברון מודיע על החתמתו בלייקרס, קוזמה ולונזו מסכמים עונת רוקי מרשימה, רונדו ומאגי מגיעים
לחיזוק, והצפיות כלפי הלייקרס לקראת העונה החדשה מגיעות עד השמיים. למרות כל הציפייה וההכנה, הנה אנחנו כאן, חצי שנה לאחר מכן והלייקרס אינם מעפילים לפלייאוף. אולי זו אשמת השחקנים, אולי זה המאמן, אולי לברון הוא בכלל זה שעליו צריך להצביע אצבע מאשימה. כך או כך, זה המצב. אז... מה עושים מכאן?

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ובכן, הלייקרס רוצים להחזיר עטרה ליושנה, הם רוצים אליפות והם רוצים אותה מהר. בשביל לעשות זאת הם צריכים שני דברים: הראשון, לברון. השני, כל מה שסביב ללברון. כיוון שאת לברון כבר יש לנו, צריך רק לדאוג לכל מה שסביבו. לברון הוא אמנם שחקן אדיר, אבל הוא לבדו יחד עם סגל צעיר כמו של הלייקרס, לא יכול לגבור על גדולי הליגה. הוא זקוק לשחקן שישמש כסגן שלו, הוא זקוק ליד ימינו, או במילים אחרות, הוא זקוק לדוואין וואיד שלו. את השחקן הזה הוא יכול להשיג דרך רשימת השחקנים הרחבה, של שחקנים משוחררים בסוף העונה. שחקנים כמו קאוואי לאונרד, קיירי אירווינג וקליי תומפסון הם רק חלק מהשמות הגדולים, שרשאים לחתום בלייקרס בקיץ הקרוב ולשחק לצד לברון בעונה הבאה.

© gettyimages.IL/Christian Petersen

בנוסף, הלייקרס זקוקים לגבוה הדומיננטי שלהם. הגבוה שיקטוף בשבילם את הריבאונדים ויחסום להם את הצבע. את השחקן הזה הם יכולים להביא בעזרת טרייד. ללייקרס יש לא מעט שחקנים צעירים, וכפי שראינו בתהליכי העסקה עם ניו אורלינס, לא היה להם שום בעיה לוותר על השחקנים הללו. בעזרת טרייד כזה שיכלול כמה מהשחקנים הצעירים וכנראה כמה בחירות דראפט. הם בהחלט יכולים להשיג שחקן כמו דיוויס, גריפין או לאב.

אם כל מה שצפינו אכן יקרה, סגל הלייקרס יהיה מורכב משני כוכבים גדולים, קייל קוזמה שהולך ומשתפר, ספסל בינוני ולברון ג׳יימס, שיוביל את כולם לאליפות, ויחזיר עטרה ליושנה.



תגובות