הכל עניין של מוטיבציה: כך תכנסו לכושר. צילום: fotolia

הכל עניין של מוטיבציה: כך תכנסו לכושר

הקיץ כבר כאן, רבים מאיתנו כבר התכוננו אליו בהתאם, ואלו שלא - כנראה מעוניינים להכנס לכושר. אז במיוחד עבור אלו שמתעניינים ולא מצאו את המוטיבציה, כך תצליחו להכנס לכושר

להכנס לכושר גופני, זה דבר שבסופו של דבר כולנו מייחלים לו. אך עם זאת, בלתי אפשרי להתעלם מהעובדה שזה לא דבר כל כך ופשוט כמו שמתארים. מה שלא מספרים ומסתירים, הוא שהכל עניין של מוטיבציה וכאשר אנו מוצאים אותה, נצליח להכנס לכושר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אתם לא בתחרות עם אף אחד

הסיבה שמונעת מרבים לעשות משהו, ובאמת להכנס לכושר גופני, היא שכאשר אנו יוצאים החוצה לריצה או למכון כושר, החשש הראשון שעולה לרבים מאיתנו בראש הוא "מה יחשבו עליי?", "אני לא בכושר בכלל, מה אם יצחקו עליי?". אז זהו, שהמחשבות האלו לא צריכות להיות בכלל הפקטור להכרעת השאלה האם תתחילו להכנס לכושר. תזכרו כי אין אדם שנולד בכושר טוב, אנו מאמינים כי לאף אחד לא באמת אכפת כמה מהר אתם רצים או כמה קלוריות שרפתם. בהדרגתיות גם אתם תהיו בכושר טוב, ואפילו תתגאו בכושר שלכם.

תזכרו שאתם מתחרים רק עם עצמכם
תזכרו שאתם מתחרים רק עם עצמכם © Fotolia

תעשו דברים בהדרגתיות

עוד סיבה שגורמת לאנשים להשאר בספה, היא שהם מאמינים כי ישר הם צריכים לרוץ במהירות שיא ולהגיע להישגים. למרות הכל, אנחנו פה כדי להזכיר לכם שלהתחיל כושר בבת אחת, זה לא חכם ואפילו יכול לפגוע בכם. תעשו דברים בהדרגתיות, לדוגמה אם תרצו להתחיל לרוץ אחרי שלא עשיתם פעילות המון זמן ואתם לא בכושר, תעשו זאת בשילוב עם הליכה מהירה, תלכו שתי דקות רצופות ואחרי דקה שלמה תרוצו, וכך הלאה עד שתרגישו שתוכלו לעשות ריצה מלאה במשך זמן ממושך.

כושר גופני = הרגשה טובה יותר

לא מעט ספורטאים ואנשים שבכושר, מספרים כי מאז שנכנסו לכושר גופני הם מרגישים טוב יותר עם עצמם, לא רק מהבחינה האישית אלא גם מבחינה בריאותית. אז אם זה בשביל להיות יותר שלמים עם עצמכם, או בשביל סתם להרגיש טוב יותר, מבחינתנו זו אחלה סיבה להתחיל לפעול ולהיות בכושר.

© Fotolia

תחשבו איך תרגישו לאחר שתשיגו את המטרות שלכם

בסופו של דבר, כולנו רוצים להתחיל להכנס לכושר בגלל מטרה מסויימת. זה יכול להיות כדי להרגיש טוב יותר מבחינה חיצונית, מבחינה אישית או סתם, כדי להוכיח לעצמנו שגם אנחנו יכולים. מטרה כזו היא קלה אך גם קשה להשגה, ואחרי שמשיגים אותה יש תחושה עילאית.

תדעו שהמתחרה היחיד שלכם הוא אתם

רבים חושבים שהם בתחרות עם מישהו אחר, למרות זאת - חשוב שכולנו נזכור שלכל אחד יש מבנה שונה וקצב אחר. לכן, יכול להיות שאחד יתקדם הרבה יותר מהר והשני, בצורה איטית יותר. לכן תתחרו רק עם עצמכם, תציבו כל הזמן מטרות ותהיו גאים להשיג אותן.

 

תגובות