חיות או לא להיות: חמש חיות מחמד שכולנו רוצים לגדל. צילום: fotolia

חיות או לא להיות: חמש חיות מחמד שכולנו רוצים לגדל

כולנו בשלב מסויים רצינו חיית מחמד, אם זה בגלל לקיחת אחריות או בגלל שסתם, רצינו לתת אהבת חינם ליצור הכי מתוק שיש. במיוחד בשבילכם, אספנו לכם את החיות שכל אחד היה רוצה לגדל

מי לא אוהב בעלי חיים? כל חיה בפני עצמה היא עולם ומלואו, דורשת טיפול מיוחד המותאם לה ובעיקר, גורמת לנו לגלות תכונות חדשות ומיוחדות בעצמנו. אז במיוחד עבור כל מי שמתלבט, רוצה ומתבלבל בין חיה וחיה, אלו הן החיות שכדאי לכם לגדל.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כלב

חיה פרוותית זו, מיועדת לאנשים שמוכנים להשקיע הרבה זמן וכסף בחיית המחמד שלהם. יחד עם זאת, אם תבחרו בכלב מובטח לכם שתתוגמלו בהתאם, כלבים הם חיה מתוקה וחברותית שתוכלו לשחק איתם בשעות הפנאי, לצאת איתם לטיולים ולקבל חבר טוב ונאמן שכמעט ואין לו תחליף. למרות כל היתרונות שלה, אל תשכחו שעם גידול כלב, באה גם מטלה שאסור לברוח ממנה - עליכם להוציא אותו, לעשות את צרכיהם להביא להם אוכל ולעשות להם חיסונים. כך שבשורה התחתונה, אם אתם מוכנים להשקיע בחיית המחמד ורוצים חבר טוב ונאמן, כלב הוא החיה בשבילכם.
 
כלב
  © fotolia

נחש

החיה החלקלקה הזו, מיועדת לאנשים המתעניינים בזוחלים וגם לכאלה שמאסו בחיות המחמד הסטנדרטיות והחליטו לגדל חיה לא כל כך רגילה. הטיפול בחיה זו מצריך פחות השקעה מחיות מחמד סטנדרטיות, אך אנשים המגדלים נחש זוכים לחוויה יוצאת דופן ובכלל לא משעממת. עם כל הייחוד של החיה, אנו מזכירים שנחש נחשב כחיה מסוכנת, ולפני שאתם מגדלים נחש, תבדקו שזה באמת בטוח עבורכם.

חתול

החיה החמודה הזו, גם היא חיית מחמד נפוצה מאד בדומה לכלב, אך בשונה ממנו היא קטנה יותר וגם דורשת פחות השקעה (למרות שבעלי חתולים מסוימים אולי יטענו את ההפך). את החתולים לא צריך לקחת לטיולים אבל כן צריך לפנות להם את ארגז החול כל כמה ימים, ולקחת אותם לביקורת לווטרינר פעם בשנה לפחות, כמובן שבנוסף צריך לדאוג להם למשחקים ולצעצועים וגם לארגז קטן עם שמיכה בתוכו שבו יוכל לישון.
 
© Fotolia

דג

החיה הזאת מיועדת לאנשים שאין להם הרבה זמן להשקיע בחיית המחמד שלהם, הדגים לא משאירים לכלוך, לא עושים רעש והם מיועדים בין השאר, לאנשים שאוהבים שקט ושלווה, והיו שמחים לחיה קטנה חמודה ויפה שתקשט את סלון ביתם, כך שאם תרצו דג לא תצטרכו להשקיע בו יותר מדי, למעט האכלה פעם ביום וניקיון האקווריום פעם בשבוע - שבועיים.

אוגר

החיה המשעשעת הזו, מיועדת לאנשים המעוניינים בחיה קטנה, שבניגוד להרבה חיות כיף ללטף אותה אותה וכיף לצפות בה כמעט באותה מידה. הטיפול באוגרים לא מצריך הרבה, לא צריך לקחת אותם לווטרינר וצריך רק לדאוג שיהיה להם אוכל, מים וכלוב נקי, כך שאם אתם מעוניינים בחיה קטנה שכיף ללטף וקל לאהוב - בחרו באוגר.
 
 
תגובות