שיעורי בית: טיפים לשילוב כושר וספורט עם לימודים. צילום: fotolia

שיעורי בית: טיפים לשילוב כושר וספורט עם לימודים

שילוב פעילות גופנית בסדר היום שלנו זה חשוב, את זה כבר כולם יודעים. אבל רובנו עדיין מתקשים לשלב פעילות גופנית יחד עם שגרת הלימודים העמוסה והלחוצה. אז איך מצליחים להתמיד? קבלו את כל הטיפים

שנת תש"פ נפתחה בתחילת השבוע ועם פתיחת שערי בית הספר, כולנו צריכים לחזור לשגרה של בית ספר ולימודים. אחד הקשיים של בני נוער רבים הוא שילוב תחומים רבים, ביניהם גם פעילות גופנית יומיומית, יחד עם הלימודים וזאת בשל כל השיעורים והמבחנים. לכן ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לשלב כושר וספורט בשגרת הלימודים העמוסה והלחוצה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עשו ספורט עם חברים

במקום ללכת לקניון, לסרט או לארוחה במסעדה יחד עם החברים, הציעו להם להיפגש להליכה או טיול בשעות אחר הצהריים, כשמזג האוויר נעים. כך תוכלו ליהנות משיחה נעימה עם חבריכם באוויר הפתוח, מקצת נחת, מנוחה ופסק זמן מהלימודים ומהתחושה הטובה של הגוף והנפש אחרי פעילות גופנית.

© פוטוליה

לכו ברגל לבית הספר

במקום לתפוס טרמפ עם ההורים או לנסוע באוטובוס, צאו מוקדם יותר מהבית ולכו ברגל לבית הספר – כך תשאפו קצת אוויר צח, צלול ונקי של שעות הבוקר המוקדמות ותתחילו את היום עם אנרגיות שלאחר פעילות גופנית.

עלו במדרגות במקום מעלית

העדיפו לעלות במדרגות על פני עליה במעלית, בין אם בקניון, בבניין מגוריכם או בכל מקום ציבורי אחר. מדובר בשינוי קטן אך משמעותי שתוכלו לבצע ובכך להצליח לשלב פעילות גופנית גם בפעילויות יומיומיות בחייכם כמעט בלי מאמץ.

© צילום: fotolia

האזינו לספר או פודקאסט בנייד

הורידו לסמארטפון שלכם ספרים אהובים להאזנה או פודקאסטים מעניינים והאזינו להם בזמן הליכה, אם אינכם נמצאים עם חברים או בני משפחה, ובלי שתשימו לב – הזמן יחלוף במהירות ובהנאה.

האזינו למוזיקה

האזנה למוזיקה היא דרך נפלאה לעורר בכם מוטיבציה להמשיך ללכת כאשר אתם מתעייפים או מתקשים בזמן ההליכה. תוכלו אפילו ליצור רשימת השמעה של השירים האהובים עליכם בטלפון הנייד ובכך לשמור על קצב ואנרגיה בזמן שאתם הולכים.

© fotolia

צאו להליכה עם הכלב

הוציאו את חיית המחמד שלכם (או של השכנים) לטיולים יומיים ולסיבוב הליכה ברחבי העיר, והאמינו לנו כשאנו אומרים שגם חיית המחמד שלכם תודה לכם וגם הגוף שלכם!

הורידו אפליקציה של ספירת צעדים

הורידו בחינם אפליקצייה שסופרת צעדים והפעילו בכל יציאה מהבית, כך תוכלו לאתגר את עצמכם בכל יום שעובר, לדעת איפה אתם עומדים ולנסות להגיע ליעד של מאמני הספורט והכושר – של 10,000 צעדים ביום.

תגובות