בגיל 17: תומר הדר הוא הכוכב הספורטיבי הבא. צילום: ניצן דרור

בגיל 17: תומר הדר הוא הכוכב הספורטיבי הבא

הוא מקפיד על שגרת בוקר בריאה, שומר על כושר, קוטף הישגים מרשימים ובין כל זה לא מזניח את הלימודים - הכירו את תומר הדר, ההבטחה הגדולה של כדורעף החופים והוא רק בן 17. צפו

בשיתוף עם תלמה

הכי דוגמא למופת: הוא פותח את הבוקר עם תזונה נכונה, מקפיד על כושר מסודר ולא שוכח להשקיע גם בלימודים - הכירו את תומר הדר בן ה-17 מתל אביב, שחקן כדורעף חופים מצטיין, הלומד באקדמיה למצויינות בספורט של וינגייט ומוכיח שגם בני נוער יכולים לשמור על שגרה בריאה ולהיות אלופים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

תומר רשם הישג נהדר לאחרונה, כשזכה עם שותפו ריבר דיי, בטורניר MEVZA (התאחדות הכדורעף המרכז-אירופית, בה חברה ישראל) עד גיל 18 בבודפשט, הונגריה. לפני כן, הספיק השנה גם להגיע עד למקום ה-5 באליפות אירופה עד גיל 18, ולמקום ה-1 במשחקי הנוער של המכביה שנערכו השנה במקסיקו.

הדר החל בענף כדורעף האולמות מתאמן בכדורעף אולמות, אך בחר להמשיך דווקא בכדורעף החופים. הוא השתלב באקדמיה למצוינות בספורט של וינגייט לפני כשנה, שם הוא מתאמן שלוש פעמים בשבוע לפני הלימודים, וכן בכל יום אחר הצהריים. שגרת האימונים שלו כוללת אימוני כושר, חדר כושר, אתלטיקה וכמובן כדורעף. בחופשים, שגרת האימונים שלו כוללת שני אימונים ביום - בוקר וערב. לצד זאת, מקפיד תומר על תזונה נכונה ועל קיום אורח חיים בריא. הוא גם מצליח לשמור על הישגיו כתלמיד מצטיין בלימודים, ועתיד לגשת לבגרות מלאה.

כתבה זו מתפרסמת במסגרת פעילות "בוקר טוב יותר 3" עם תלמה - שעוסקת בשגרת בוקר, כמפתח ליום טוב יותר.

 

תגובות