רצים על זה: סיכום הספורט השבועי. צילום: Fotolia

רצים על זה: סיכום הספורט השבועי

טורנירי ענק הסתיימו, המשחקים הגדולים של הקבוצות הישראליות והשחקנים שחתמו, סיכום השבוע בספורט מתחיל!

הייתם עסוקים בללמוד לבגרויות ולמבחנים ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע בספורט? יכול להיות שפספסתם את יום ההולדת של רונאלדו או אתהניצחון של ג'וקוביץ באליפות אוסטרליה הפתוחה? סיכום הספורט השבועי של פרוגי יעשה לכם סדר בבלאגן וישאיר אתכם הכי מעודכנים שיש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

ג'וקוביץ זכה באליפות אוסטרליה הפתוחה

בפעם ה8 בקריירה שלו , הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ זכה באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס, לאחר שגבר על דומיניק תים ב5 מערכות. מדובר בתואר הגראנד-סלאם ה17 בקריירה של אחד הטניסאים הגדולים של ימינו.

 

קנזס סיטי זכתה בסופרבול

אחד מאירועי הספורט הגדולים שיש כל שנה התרחש בתחילת השבוע ביום ראשון בלילה. משחק הפוטבול הפגיש בין סן פרנסיסקו לקנזס סיטי, כאשר האחרונים זכו בתואר בפעם השניה בהיסטוריה בתוצאה 31-20. בנוסף,במחצית המשחק השנה היו אלו ג'ניפר לופז ושאקירה שהיו צריכות לספק מופע מרהיב שיענה על כל הציפיות ויעמוד ברף של האמנים הקודמים שהופיעו בשנים עברו כמו ביונסה, ג'סטין טימברלייק וליידי גאגא.

כריסטיאנו רונאלדו. gettyimages_IL/Carlos Rodrigues
 

ימי ההולדת של הכדורגלנים

אחד הכדורגלנים הגדולים של ימינו, ויש שיגידו בכל ההיסטוריה,כריסטיאנו רונאלדו, חגג ביום רביעי האחרון את יום הולדתו ה35. בנוסף באותו יום חגגו גם שחקני הכדורגל ניימאר וקרלוס טבז.

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו © gettyimages_IL/Carlos Rodrigues

תוצאה היסטורית בליגת העל

ביום שלישי האחרון , הפועל תל אביב ומכבי חיפה נפגשו במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה22 בליגת העל. אוהדי הכדורגל ציפו למשחק צמוד ומותח-אך מכבי חיפה חשבה אחרת והביסה בתוצאה 5-0 את היריבה מתל אביב. מדובר בתוצאה הגבוהה ביותר שבה ניצחו הירוקים את האדומים, אי פעם.

קבוצות הכדורסל הרשימו באירופה

את יום רביעי האחרון קבוצות הכדורסל הישראליות בילו בעיקר במשחקים באירופה. מכבי תל אביב , על אף הרבה פציעות ניצחה בהיכל מנורה בתל אביב 80-77 את חימקי מוסקבה.הפועל ירושלים גם היא ניצחה, 88-73 את אנטוורפן הבלגית.

נסגר חלון ההעברות בליגת העל

לקבוצות הכדורגל בישראל היה עד יום חמישי ב19:00 בערב לבצע את ההעברות השונות של השחקנים, והקבוצות באמת השתמשו בזמן הזה עד הסוף, ביום שכלל הרבה עסקאות שונות בין המועדונים. בין היתר:אלירן עטר וחנן ממן עברו לביתר ירושלים, הפועל ב"ש החתימה 4 שחקנים ואילו מכבי תל אביב לא החתימה אפילו לא שחקן אחד. מכבי חיפה היתה קרובה להחתים שחקן צ'כי אך ההעברה בוטלה ממש בסמוך לדד-ליין. 

בלאגן בברצלונה

על אף שברצלונה נחשבת לאחת מקבוצות הכדורגל הטובות בעולם, השבוע לא היה שקט בשבילה. לאחר שלפני מס' שבועות החלוץ לואיס סוארז נפצע וסיים את העונה, שחקן הכנף עוסמאן דמבלה גם הוא נפצע בשבוע החולף, מה שגרם לברצלונה להישאר כמעט ללא שחקני התקפה. אם זה לא מספיק, סערה התחילה לאחר ששחקן העבר, שגם נושא תפקיד במועדון, אריק אבידל מתח ביקורת על ההתנהלות של השחקנים, מה שהסעיר מאוד את הרוחות בקבוצה ובעולם הכדורגל.

סוער בעולם הכדורגל © fotolia

 

תגובות