מהמסך למגרש: עומר חזן ואנה זק הם הסקילרים הבאים של ישראל?. נוי ערקובי, יחסי ציבור

מהמסך למגרש: עומר חזן ואנה זק הם הסקילרים הבאים של ישראל?

פגשנו את הכוכבים הגדולים ביריית הפתיחה לאירועי המונדיאל של אדידס וסמסונג ובדקנו מהי חווית הצפייה האולטימטיבית שלהם, מי מהם מעוניין בקריירת כדורגל מרשימה וגם: מי הסלבס שיכולים להחליף את דניאל יונה כסקילרים הבאים של ישראל?

בשיתוף עם SAMSUNG

אדידס ערכו אמש את יריית הפתיחה שלהם לאירועי המונדיאל 2022 באירוע השקה חגיגי, צבעוני ועמוס בכדורגל. גם אנחנו נכחנו שם ופגשנו את הכוכבים הגדולים, שוחחנו איתם על ספורט, חווית צפייה, משחקי פיפ״א על המסכים וגם בדקנו מי מהם מוכנים למגרש, או לפחות לגולסטאר...

עוד בערוץ הספורט של פרוגי:

גם סמסונג השיקה את מונדיאל 2022 ולקראת שריקת הפתיחה של משחקי גביע העולם בכדורגל, סמסונג חגגו במתחם גיימינג ייחודי באירוע. יצרנית הטלוויזיה הגדולה בעולם הציגה דגמי טלוויזיות חדשניים במתחם גיימינג ייחודי אליו יגיעו שחקני כדורגל של אדידס, גיימרים מקבוצת "Non-gaming" ומשפיעני רשת. המתחם ינוע ברחבי הארץ אשר בכל פעם יגיע לעיר אחרת ואליו יגיעו גם כדורגלני על של אדידס.

השקת אדידס וסמסונג למונדיאל. צילום: טל שמעוני
 
© נוי ערקובי, באדיבות יחסי ציבור

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "כל אוהד כדורגל חולם לטוס למונדיאל, אך לא לכולם מתאפשר לעשות זאת. כתוצאה משיתוף הפעולה עם אדידס נביא את חווית המונדיאל אל האוהדים שבעזרת מכשירי הטלוויזיה של סמסונג יחוו את המשחקים בצורה אימרסיבית: בין אם זה משחקי פיפ"א או משחקי מונדיאל בלייב, הם ייהנו מחוויית צפייה כל כך מציאותית כאילו הם נמצאים על כר הדשא".

תגובות