הורידו: MW Mod בניחוח ברזילאי.

הורידו: MW Mod בניחוח ברזילאי

לכבוד המונדיאל הקרוב בברזיל, החליט אריאל הארגנטינאי לשחרר גרסה אשר תעסוק בנבחרות, שחקנים, רקע חדש ועוד. כמו כן, נוספה גרסת תיקון

בעוד כחמישה חודשים יערך המשחק הראשון של המונדיאל בברזיל, בין ברזיל לקרואטיה. בשל כך, החליטו אריאל ושאר צוות ModdingWay על שחרור גרסה חדשה של פאטץ' ה/ModdingWay Mod אשר תעסוק ברובה בנבחרות ובמונדיאל הקרוב, גרסה 1.5.

גרסה 1.5 תוסיף 15 נבחרות חדשות למשחק שאינן ישתתפו במונדיאל הקרוב. כמו כן, בגרסה יתווספו רקעים חדשים, סרטון פתיחה חדש בגרסאת מונדיאל, מדים עדכניים להרבה נבחרות מהמשחק, וכמובן שיתווסף כדור הברזוקה שישמש את הנבחרות במונדיאל.

נבחרת גינאה ונבחרת קונגו
נבחרת גינאה ונבחרת קונגו

כזכור, במהלך התקופה האחרונה עקבנו אחר העדכונים של ה-MWM:

  1. MW Mod 0.5
  2. MW Mod 0.6
  3. MW Mod 0.8
  4. MW Mod 0.8.5
  5. MW Mod 0.9
  6. MW Mod 0.9.5
  7. MW Mod 1.0 & 1.0.1
  8. MW Mod 1.2
  9. MW Mod 1.2.5 & 1.2.6
  10. MW Mod 1.3

עוד בגרסה 1.5:

  1. מדי שוער לכל קבוצות הליגה הנורווגית והליגה האירית
  2. גרסאות מדים חדשות להרבה קבוצות מהליגה האנגלית
  3. זוגות נעליים חדשות
  4. כדור ה-Adidas Katlego
  5. גביעים בתלת מימד לגביע העולם לקבוצות, ליורו ולליגת האלופות
  6. תמונות קריירה חדשות לנבחרות

גרסה 1.5.1:

  1. מתקנת את בעיית השחקנים החופשיים החדשים שנוספו מהנבחרות החדשות בקריירה
  2. מתקנת את בעיית הקריסה כשמשחקים עם נבחרת אוקראינה
  3. מוסיפה פרצופי תפריט לשחקנים מהליגה הצרפתית השנייה
  4. מתקנת באגים מינוריים

איך מתקינים?

ראשית עליכם לשים את ההורדות של כל הגרסאות הקודמות של הפאטץ'. במידה ואין לכם, או שתורידו את כולן לפי הסדר, או שתורידו מהאתר הרשמי הורדה שמקבצת את כל הגרסאות יחדיו עד גרסה 1.0.1, ולאחר מכן את שאר הגרסאות, ותייצאו אותן אל תיקיית הפיפא הראשית שלכם (FIFA 14).

במידה וכבר התקנתם את כל הגרסאות - נהדר. דלגו קדימה. כאשר זה שואל אתכם אם להחליף קבצים בתיקיות מסוימות, תאשרו את ההחלפה ואז הפעילו את הקובץ ModdingWay Installer.exe מהתיקייה הראשית של הפיפא וסמנו ב-V את ה-log ולחצו Ready.

כעת יש לכם את כל הגרסאות מותקנות (או לסירוגין 0.5, ועליכם להמשיך עם הגרסאות האחרות ברשימה למעלה). לאחר מכן, עליכם לחזור על אותן הפעולות שעשיתם בגרסאות הקודמות גם בגרסא 1.5 ובגרסא 1.5.1.

הדבר האחרון שעליכם לעשות, וזאת לאחר שהתקנתם את כל הגרסאות שרציתם, הוא להיכנס לתיקייה FIFA 14\Game\data. לאחר שעשיתם זאת, עליכם לשנות את השם של התיקייה loc ל-loc-original, ואת השם של התיקייה loc-licensed ל-loc. תהליך זה הוא חובה בסוף התקנת כל גרסה!

הורדה (1.5):

הורדה (1.5.1):

תגובות