צפו: צעיר תיעד את עצמו מגיל 12 ל-19 בדקה וחצי. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: צעיר תיעד את עצמו מגיל 12 ל-19 בדקה וחצי

מי לא היה רוצה להפוך בדקה אחת מנער בן 12 לבוגר בן 19? הוגו קורניילר החליט לצלם כל יום תמונת סלפי במשך שבע שנים ולחבר את כל התמונות לסרטון של דקה וחצי בלבד

הוגו קורניילר בן התשע עשרה החליט ליצור סרטון ווידאו שישנה את מה שאנחנו חושבים על התבגרות. החל משנת 2006 לקח קורניילר תמונת סלפי בכל יום. הוא צילם קרוב לשלושת אלפים תמונות של סלפי וכעת הוא חיבר את כל התמונות לסרטון אחד. 

קורניילר אמר: "למרות שפיספס יום אחד או שתיים הוא היה אובססיבי לגבי סלפי". הוא מספר שהיה לוקח את הלפטופ שלו לכל מקום, לא משנה עם היה חג או שהוא הלך לבקר את המשפחה לכמה ימים. הוא מספר שתמיד הרגיש חייב לצלם תמונת סלפי כל יום, לא משנה מה.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

"הכל התחיל בגלל שאבא שלי קנה לי מצלמה. ראיתי גם סרטונים דומים אבל אף אחד מהם לא היה על נוער, וחשבתי שאולי אני אכין אחד. ידעתי שאשתנה פיזית במהלך 5 השנים הבאות". וקורניילר צדק - בסרטון ניתן לראות אותו הופך מנער לגבר צעיר עם זקן. "לפעמים אני מסתכל על הסרטון וזה מזכיר לי שזה פשוט מדהים, יש לזה עדיין השפעה עלי". 

הסרטון שהעלה קורנייל
 

ובכל זאת, לצלם שלושת אלפים תמונות סלפי במשך שבע שנים זה לא עניין פשוט: "אחרי שצלמתי את חמישים התמונות הראשונות ועשיתי מהם סרטון ראיתי שזה מגניב. אחר כך לא יכולתי להפסיק והמשכתי לצלם תמונות. בכל פעם שפיספתי יום הרגשתי רע. הייתי הולך לחופשה ולוקח מצלמה איתי לא משנה איפה או מתי הייתי מצלם. פשוט הייתי חייב לצלם".

כשהוא פירסם לראשונה את הסרטון הוא קרא לפרויקט "תמונה כל יום, הוא לא ציפה לתגובות שהוא קיבל. הסרטון קיבל עשרות תגובות מהצופים, והוא ניצפה על ידי יותר משלושה מליון אנשים ברחבי העולם. אגב, למרות ששבע שנים זה הרבה זמן לפרויקט כזה, לקורנייל אין שום תוכניות לעצור, והוא מתכוון להמשיך לתעד את עצמו. 


 

תגובות