בגלל ריב על מחשב: ג'ייסון רצח את הוריו. צילום: צילום מסך פייסבוק

בגלל ריב על מחשב: ג'ייסון רצח את הוריו

זה לא סוד שאנחנו מתעצבנים על הורים מידי פעם, אבל על מעשה מזעזע כזה עוד לא שמענו. ג'ייסון הנדריקס בן 16 מקנטאקי חשוד שרצח את הוריו ואחותו בת 12 עקב כך שהוריו החרימו לו את המחשב

ריב במשפחה עבר כל גבול: כולנו מכירים את הריב הקטנים והשטותיים הלו עם ההורים, על זה שצריך להשקיע יותר בלימודים, לשחק פחות במחשב ולראות פחות טלוויזיה. אבל ג'ייסון הנדריקס, חשוד שרצח את הוריו, קווין ושרה הנדריקס ואת אחותו הצעירה גרייס. החוקרים במשטרה טוענים שעשה זאת רק משום שהוריו החרימו את מחשבו,כך פורסם בדיילי מייל. ג'ייסון עצמו נורה על ידי שוטרים ממשטרת מרילנד.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

המשטרה חיפשה את ג'ייסון בן השש עשרה עקב מציאת גופותיהם של הוריו ואחותו בקנטאקי. ג'ייסון נמצא במרילנד הנמצאת 500 קילומטר מקנטאקי. לאחר קרב יריות ממושך בשבת האחרונה ג'ייסון נהרג.

חברים וקרובי משפחה של ג'ייסון הנדריקס ניסו להבין איך הילד, שהוטבל רק לפני חודשים ספורים בכנסיית מאמינים, יכול להיות חשוד ברצח. מפקד המשטרה אמר ביום ראשון שהנדריקס, חבר בכנסייה ופעיל בתיכון קנטאקי, כעס על הוריו כל כך על שהחרימו את המחשבו עד שהגיע למצב של הריגה של הוריו ואחותו ולאחר מכן נמלט למרילנד, שם הוא מת בקרב יריות עם משטרה בעיר.

© צילום מסך פייסבוק

"המשטרה מאמינה שהקורבנות נורו למוות בסוף יום רביעי אחר הצהריים בביתם", אמר מפקד משטרת קורבין דוד קמפבל, "האב עדיין היה במעייל הספורט שלו שחזר מהעבודה כשהוא נורה פעמיים בראשו, האמא נתקלה במארב כשהיא נכנסה למטבח מהמוסך לאחר שהגיעה הביתה מהעבודה.הוא השאיר אותם איפה שהם היו ושם כריות מתחת לראשיהם".

"ג'ייסון בן 16 נמלט בהונדה הפיילוט הירוק של הוריו, חמוש בארבעה כלי נשק ותרמיל מלא בתחמושת", אמר קמפבל. "נכון לעכשיו כל הראיות מצביעה לכיוונו כיורה". 

משטרת מחוז בולטימור אמרה ביום ראשון שהנער ירה בקצין משטרה בשבת לאחר שהתרסקה ההונדה. לפחות שישה קצינים פתחו באש על הנדריקס, מה שגרם לקביעת מותו בזירה. משטרת מרילנד אומרת שהם בתחילה ביקשו ממנו לעצור בצד דרך עקב נהיגה במהירות מופרזת עקב כך שלא עצר פתחו לעברו באש. המשטרה מצאה במכונית קבלה המראה כי ג'ייסון שהה בניו ג'רזי ביום חמישי.

הוריו של ג'ייסון
הוריו של ג'ייסון © צילום מסך פייסבוק

הנער כעס על הוריו על כך שמחשבו הוחרם כמה ימים לפני הרצח. אמו דיברה עם חבר לעבודה ואמרה לה שהוא באמת משוגע על זה. ג'ייסון נפגש עם חברים בכנסייה באותו הערב ולא הראה סימני מצוקה. "הם אמרו שהוא היה בדיוק כמו שהוא בדרך כלל, ולא היה נראה שונה מהרגיל" הוסיף קמפבל.

המשטרה לא יודעת למה החשוד החליט לברוח לחוף המזרחי. למשפחה לא היו קרובי משפחה באזור וככל הידוע לא היו שם חברים טובים של ג'ייסון.

תגובות