צפו: לא תאמינו מה האבא הזה עשה בשביל הבן שלו. צילום: צילום מסך מיוטיוב

צפו: לא תאמינו מה האבא הזה עשה בשביל הבן שלו

ג'ייס קוריאה מדנבור שבקונטיקט, ארצות הברית, הוא אב ראפר שהחליט שהוא כותב שיר לבנו, ג'ארד בן ה-8. "ג'ארד ישב בכיסא הגלגלים שלו, לקחתי עט וכתבתי מעומק לבי" מספר האב

לנצל את הכישורים לטובת האחר. ג'ייס קוריאה מדנבור שבקונטיקט, הוא אב ראפר שהחליט שהוא כותב שיר לבנו, ג'ארד, בן ה-8. עוד ברחם, ג׳ארד סבל משבץ, וכיום הוא סובל משיתוק מוחי ולא יכול לעמוד, לדבר או לראות. במהלך חייו הוא הספיק לעבור כבר 7 נתוחי מוח. אמנם ג'ארד מוגבל בהרבה תחומים, אבל ג'ייס מספר שהוא יכול להרגיש מנעדים ומקצבים של הסביבה וכמובן של השיר שלו. 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

© פייסבוק
© פייסבוק

"לקחתי עט וכתבי מעומק לבי"

האב מספר למגזין huffingtonpost שבאותו יום שהוא כתב את השיר, מצב הרוח של ג'ארד היה ירוד, "בוקר אחד שג'ארד ואני חיכנו לאוטובוס בית הספר,  ג'ארד ישב בכיסא הגלגלים שלו, ולקחתי עט וכתבתי מעומק לבי", הוא נזכר באותו יום.

© צילום מסך מיוטיוב
© צילום מסך מיוטיוב

"תסתכל למעלה ותחייך"

בסרטון רואים את האב שר אל בנו, על כך שהוא קיבל כיסא גלגלים חדש, עם משפטי עידוד על התהליך שלהם כמו: "איש קטן שלי, אין זמן לבכות, תסתכל למעלה ותחייך", "הם הכניסו אותך לכיסא, אבל אני איתך לעזור לך לעמוד, כל מה שתרצה יהיה לך בהישג יד כי אני תמיד אתפוס לך את ידך".  בסרטון רואים את ג'ארד מגיב בחיוך, ומאושר על השיר שכתב לו ג'ייס. 

צפו בסרטון: 

 

מן הסתם שלא רק ג'ארד היחיד שאהב את השיר. מאז שהסרטון הועלה לרשתות החברתיות ונהיה וויראלי, ההורים של ג'ארד, קיבלו אינספור הודעות מייל והודעות בפייסבוק מאנשים ברחבי העולם. הסרטון גם גרם להמון אנשים לשתף סרטונים ותמונות של הילדים שלהם שגם הם עם צרכים מיוחדים. 

זאת האהבה אמתית
זאת אהבה אמתית © צילום מסך מיוטיוב
מוגבלות לא צריכה לעצור אותנו ממוזיקה
 
תגובות