שוב זה קורה: נער טרנסג'נדר התאבד בגלל המשפחה. צילום: צילום מסך יוטיוב

שוב זה קורה: נער טרנסג'נדר התאבד בגלל המשפחה

בלייק ברוקינגטון, נער טרנסג'נדר מארצות הברית, התאבד בשבוע שעבר. עד יומו האחרון הוא נלחם למען זכויות הקהילה הגאה: "אנחנו צריכים להילחם ביחד, ולשנות את המערכת כולה"

בלייק ברוקינגטון, נער טרנסג'נדר משררלוט שבצפון קרוליינה, התאבד ביום שני האחרון. הוא היה מקובל מאוד בקרב החברים לשכבה, ולפני שנה אף הוא הוכרז כמלך השכבה בנשפים המסורתיים של כיתה י"ב.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

בלייק, שגדל כאישה עד כיתה י', מספר שהוא נאלץ ללבוש שמלות על אף שלא הרגיש בנוח: "זה לא הגיוני, הרגשתי כמו בן". המצב בבית החמיר, והנער אף נאלץ לגור עם משפחה אומנת שם קיבל מהם תמיכה וייעוץ, והפך להיות בלייק - שם שהוא החליט שיהיה מספיק גברי בשבילו. "המשפחה שלי חושבת שזאת החלטה שעשיתי, אבל זה לא. זה מי שאני. על השינוי שעבר הוא מספר: "אני עדיין בן אדם, ואנשים טרנסים הם עדיין אנשים. הגוף שלנו פשוט לא תואם את מה שקורה (בראשינו). אנו זקוקים לתמיכה, לא לאנשים שמסתכלים עלינו מלמעלה ומשפילים אותנו". 

בלייק נלחם למען זכויות להט"בים עד יום מותו. לפני מספר חודשים הוא אף ארגן הפגנה גדולה בעיר מגוריו ואמר: "אנחנו צריכים לטפל בכל הבעיות האלו בבת אחת: שנאת נשים, זכויות להט"בים, סוגיית גזע. אנחנו צריכים להילחם ביחד, ולשנות את המערכת כולה". 

 

לא הפעם הראשונה

זוהי לא הפעם הראשונה שנער טרנסג'נדר מתאבד. לפני מספר חודשים סיפרנו לכם על ליילה אלקורן, נערה טרנסג'נדרית שהתאבדה.את הרכוש שלה ליילה ביקשה למכור, ואת התמורה יחד עם חשבון הבנק שלה, היא ביקשה לתרום ל"תנועה לזכויות אזרח לטרנסים וקבוצות תמיכה".

© טמבלר

בפוסטים ובמכתבי ההתאבדות היא הסבירה שההורים שלה לא קיבלו אותה ורק גרמו לה לשנוא את עצמה: "כשהייתי בת 14, למדתי מה המילה "טרנסג'נדר" אומרת ובכיתי מאושר. אחרי עשר שנים של בלבול סוף סוף הבנתי מי אני. מיד סיפרתי לאמא שלי, והיא הגיבה בצורה קיצונית, אמרה לי שאני לעולם לא באמת אהיה בת, שאלוהים לא עושה טעויות, שאני טועה. אם אתם קוראים את זה הורים, אל תגידו את זה לילדים שלכם. גם אם אתם דתיים או נגד טרנסג'נדרים, אף פעם אל תגידו את זה למישהו, בטח שלא לילדים שלכם. זה לא יעשה כלום, חוץ מלגרום לעצמם לשנוא את עצמם. זה בדיוק מה שזה עשה לי". 

תגובות