טרגדיה: נערה טרנסג'נדרית כתבה בטמבלר והתאבדה. צילום: טמבלר

טרגדיה: נערה טרנסג'נדרית כתבה בטמבלר והתאבדה

מה שנראה כתאונה שגרתית בארצות הברית, נראה אחרת לגמרי כאשר התגלו שני הפוסטים האחרונים שהנפגעת פרסמה בטמבלר שלה. בפוסטים, מכתבי ההתאבדות, מאשימה הנערה את ההורים שלה על שפגעו בה, ורק גרמו לה לשנוא את עצמה

ערוצי החדשות המקומיים באוהיו בארצות הברית דיווחו על כך שלילה אלקורן, נערה טרנסית אמריקאית, מתה בתחילת השבוע כאשר היא נדרסה על ידי טנדר. אולם, בפוסט האחרון שלה בטמבלר, בו היא מכנה את עצמה כ"המלכה הטרנסג'נדרית מהגיהנום 3> 3> 3>" נראה כי לא מדובר בתאונה בלבד. הפוסט הוא בעצם מכתב התאבדות: "אם אתם קוראים את זה, כנראה התאבדתי ולא הצלחתי למחוק את זה מכאן".

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

"אל תהיו עצובים" היא כותבת, "זה לטובה. החיים שחייתי לא שווים לחיות בהם... בגלל שאני טרנסג'נדרית. אני יכולה להיכנס לפרטים, שמסבירים למה אני מרגישה ככה, אבל כנראה הפוסט הזה הולך להיות ארוך מספיק גם ככה. בקיצור, אני מרגישה כמו בת בגוף של בן, ואני מרגישה את זה מאז שהייתי בת ארבע. אף פעם לא ידעתי שיש מילה לתחושה הזו, ולא שיש אפשרות לבן להפוך לבת, אז אף פעם לא סיפרתי לאף אחד ופשוט המשכתי לעשות דברים באופן מסורתי 'גברי', כדי לנסות להשתלב".

לילה אלקורן
לילה אלקורן © צילום: מתוך טמבלר

"כשהייתי בת 14, למדתי מה המילה "טרנסג'נדר" אומרת ובכיתי מאושר. אחרי עשר שנים של בלבול סוף סוף הבנתי מי אני. מיד סיפרתי לאמא שלי, והיא הגיבה בצורה קיצונית, אמרה לי שאני לעולם לא באמת אהיה בת, שאלוהים לא עושה טעויות, שאני טועה. אם אתם קוראים את זה הורים, אל תגידו את זה לילדים שלכם. גם אם אתם דתיים או נגד טרנסג'נדרים, אף פעם אל תגידו את זה למישהו, בטח שלא לילדים שלכם. זה לא יעשה כלום, חוץ מלגרום לעצמם לשנוא את עצמם. זה בדיוק מה שזה עשה לי".

לילה מספרת מאוחר יותר שהיא הוצאה מבית הספר ונמנע ממנה שימוש ברשתות חברתיות לאחר שיצאה מהארון מול חבריה. אפילו כשאושר לה להשתמש במדיה החברתית, היא הרגישה בודדה, שאין לה אף חבר.

אין לי דרך לצאת מזה

עוד בנושא גאווה
"הם מסתכלים עליי קצת מוזר וחושבים שאני קצת משוגע"
אלינה רבינוביץ'
"נוח לי יותר עם נעלי עקב מאשר עם נעליים רגילות. אני יודע מה אני אוהב לעשות ומכיר את עצמי ורציתי לשתף את זה עם אנשים, כדי שלא ירגישו לבד" ישי, בן 18 וחצי ממגדל העמק, החליט לפרוק את מה שעל לבו בריאיון

"החלטתי שהייתי לי מספיק" היא כותבת בהמשך. "אני לעולם לא אהיה שמחה עם איך שאני נראית או נשמעת. אף פעם לא יהיו לי מספיק חברים כדי לספק אותי. אף פעם לא תהיה לי מספיק אהבה כדי לספק אותי. לעולם לא אמצא גבר שיאהב אותי. אני אף פעם לא אהיה שמחה".

"או שאחייה את המשך החיים שלי כגבר בודד שרק רוצה להיות אישה או שאחייה את חיי כאישה ששונאת את עצמה. אני לא אנצח בזה. אין לי דרך לצאת מזה. אני עצובה מספיק כבר, אני לא צריכה שהחיים שלי יהיו יותר גרועים. אנשים אומרים 'זה משתפר' אבל זה לא נכון במקרה שלי. זה נהיה גרוע יותר. כל יום זה רק נהיה גרוע יותר".

"למוות שלי צריך להיות משמעות. המוות שלי צריך להיספר במספר האנשים הטרנסג'נדרים שהתאבדו בשנה זו. אני רוצה שמישהו יסתכל על המספר הזה ויגיד 'זה דפוק' ויתקן את זה. יתקן את החברה. בבקשה".

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

המסר של לילה להורים שלה היה פשוט. "אמא ואבא: תז**נו. אתם לא יכולים פשוט לשלוט באחרים. זה לא עובד". במכתב אחר, תחת הכותרת "סליחה", היא כותבת לחברים ולאחים שלה. "בבקשה, אל תיהי עצובה" היא כותבת לאחותה הצעירה.

הפוסט שפרסמה אמא של לילה
הפוסט שפרסמה אמא של לילה © צילום: מתוך פייסבוק

אמא של לילה כתבה בפייסבוק בלילה של אותו יום "בני המתוק בן ה-16, ג'ושוע ראין אלקורן (הערה: השם המקורי של ליילה, איתו היא נולדה) הלך הביתה לגן עדן הבוקר. הוא היה בחוץ מוקדם בבוקר, הלך ונפגע מטנדר. תודה לכם על ההודעות ועל טוב הלב שלכם ששלחתם אלי. בבקשה תמשיכו להתפלל עבורינו".

את הרכוש שלה ליילה ביקשה למכור, ואת התמורה יחד עם חשבון הבנק שלה, היא ביקשה לתרום ל"תנועה לזכויות אזרח לטרנסים וקבוצות תמיכה".

תגובות