איימו להשעות אותה - רק בגלל השיער הייחודי שלה   .

איימו להשעות אותה - רק בגלל השיער הייחודי שלה

עיוורי צבעים: נערה אמריקנית הושפלה על ידי המנהל שלה עקב השיער היחודי שלה, מול עשרות תלמידים. הגולשים ברשת תומכים: ״לאף אחד לא מגיע להרגיש ככה״

כש״לא זהה״ הפך ל״לא חוקי״: הכירו את ורוניקה ולה, נערה מהעיר יוניברסל סיטי שבטקסס.  היא מעריצה גדולה של להקת ״Twenty One Pilots״, מה שגרם לה לצבוע את שיערה בצבעי אדום - כחול, כהוקרה למוסיקאים האהובים עליה. פניה עטורות הפירסינג והעגילים, לא מסתירות את החיוך הרחב שאיתו היא הולכת לכל מקום, אף על פי שהיא עוף מוזר בגוון המקומי.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

הצעירה האמריקנית עברה לעיירה הקטנה בתחילת השנה, ומאז צברה לעצמה רקורד גבוה במיוחד של ציונים בלימודים. במקביל, ועל מנת לעזור למשפחתה, היא עוזבת את בית הספר מוקדם בכל יום, על מנת להרוויח כסף כמדריכה.

© ורוניקה ולה

לפני מספר ימים חוותה ורוניקה על בשרה השפלה נוראית; מנהל בית הספר שלה, השפיל אותה במהלך כינוס, מול עשרות תלמידים. הוא טען שכיוון שהשיער שלה שונה, היא לא תוכל לסיים את הלימודים ואיים להשעות אותה מבית הספר עקב כך. הדבר גרם לצעירה לפרסם את הסיפור לתקשורת, כשרוב התודעה הציבורית מתפרסמת באמצעות הרשתות החברתיות: אמה פירסמה פוסט זועם בפייסבוק, ואילו ורוניקה צייצה באתר טוויטר באופן קבוע באמצעות הקישורית #LETVAYGRADUATE2015 (בתרגום חופשי: תנו לורוניקה לסיים את הלימודים). משתמשים רבים תומכים בה, כשתגובות מחזקות על כך שאף אדם לא ראוי להיות מבויש בעקבות המראה שלו, מציפות אותה.

© ורוניקה ולה

זהו לא המקרה הראשון של פגיעה בתלמידים ברחבי העולם רק בגלל סגנון לבוש או התבטאות ייחודי, רק בתחילת החודש אמילי ריי, בת 17 מבריטניה, לא הוכנסה לשערי בית הספר שלה בגלל צבע השיער החזק שלה.  כל שנותר לקוות, הוא שמקרים כאלה לא יחזרו, ושהחיוך הרחב לא ירד מפניה של ורוניקה. 

(מקור)

תגובות