בראש שלם: המחווה המקורית של מורה לכבוד תלמיד בן 9 . Tori Nelson

בראש שלם: המחווה המקורית של מורה לכבוד תלמיד בן 9

מעורר פליאה: מורה אמריקנית גילתה שאחד מתלמידי הכיתה שלה סובל מבריונות בקרב הילדים בבית הספר רק בגלל שיערו המגולח, והחליטה לאות הוקרה, לתמוך בו ולהזדהות איתו, בדרך הכי מקורית שיש

טורי נלסון היא מורת תלמידי כיתה ד׳ בבית ספר יסודי בוושינגטון שבארה״ב. בשבוע שעבר, היא התכוננה לפתוח את השיעור כשלפתע הבחינה באחד מהילדים, מת׳יו, בוכה מחוץ לכיתה. בן ה-9 חבש כובע על ראשו והתאמץ לכסות את שיערו עם המעיל שלו. לאחר שהיא הצליחה להרגיע את התלמיד, היא ביררה מדוע הוא בוכה, והתוצאה הייתה עצובה במיוחד.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

נלסון הסבירה שלמת׳יו יש צלקת על החלק האחורי של ראשו, אז נותרה לו נקודה קירחת באיזור. ילד אחר הבחין בכך, והחל לעשות ממנו צחוק ולהשפילו. כשהמורה ניסתה לגרום לבן ה-9 לחזור לשיעור, הוא סירב, עד שהיא חשבה על רעיון מיוחד: היא הציבה למת׳יו תנאי - אם הוא יכנס פנימה, הוא יוכל לגזור את השיער שלה בזמן ארוחת הצהריים. בדרך הזו, אם מישהו יצחק עליו, הוא יצחק גם עליה באותה המידה. מת׳יו הנלהב הסכים להצעה, ובזמן שכולם אכלו הוא גילח את שיער ראשה, כשכולם צפו, וכשחיוך רחב על פניו.

© Tori Nelson

הוריו של מת׳יו סיפרו לנלסון שהם אסירי תודה לאור המהלך הדרסטי הזה, שכל מטרתו הייתה לגרום לבנם להרגיש יותר טוב עם עצמו. כשהסיפור הלך והתעצם ברחבי הרשת, נלסון החלה לקבל מכתבים אישיים ואימיילים, שמוקירים לה תודה וקוראים נגד הבריונות, מה שרק מוכיח לכל הבריונים ברחבי העולם, שמספרם קטן ביחס למספר עושי הטוב, שמעשיהם עוזרים גם לאלה שנפגעו, אבל גם קצת לתחושה הפנימית של עצמם. 

© Tori Nelson

(מקור)

תגובות