אין גבול: שוטר אמריקני תקף בת 15 ללא סיבה. צילום מסך YouTube

אין גבול: שוטר אמריקני תקף בת 15 ללא סיבה

מסיבת בריכה נורמטיבית בארה״ב נקטעה כאשר שוטרים שהגיעו במטרה למנוע את הפרות הסדר תקפו ונאבקו בבני נוער. השיא היה כשהטיח ברצפה צעירה בת 15, והתיר אותה בוכה ואזוקה דקות ארוכות. איך הסיפור התגלגל ומה עלה בגורל השוטר? כל הפרטים בכתבה

זאת הייתה אמורה להיות מסיבת בריכה רגילה בעיר מק׳קיני בטקסס, שהתמלאה בצעירים רבים מבית הספר בעיירה המקומית, לרגל סוף השנה וסיום הלימודים. אך הדברים החלו להשתבש שאחד השכנים הזמין את המשטרה עקב ויכוח בין שתי נערות. כוח שוטרים החל לעצור ולאזוק נערים ונערות באופן ספונטני, ללא כל הבחנה או בירור, רבים מהם בני 14 או 15 בלבד.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

אך נדמה שבמקום להרגיע את האווירה וההמון, אחד השוטרים הלך רחוק מדי. אותו שוטר משך, צעק ועצר נערים, תוך כדי איומי אקדח, על עברות של רעש והפרות סדר בלבד, ללא שום התחשבות בסיטואציה, או בצעירים והצעירות המפוחדים, רבים מהם לבושים בבגדי ים בלבד.

© צילום מסך YouTube

השיא היה כשהוא גרר ונאבק בדאג׳יריה בקטון, צעירה בת 15, לבושה ביקיני, שלא הייתה קשורה לעניין שבעקבותו הוזמנו השוטרים, והטיח אותה על הבטון בעוד שהיא בוכה ומבקשת לראות את אמה, רק משום שלא התרחקה ממוקד האירוע מהר כפי שביקש, למראה עדי הראייה ההמומים והצורחים. אחד הנערים המבוגרים יותר שניסה לעזור לה, נאזק אף הוא, ודימם מפיו בעקבות המאבק.

המקרה העלה מחדש את עניין אלימות השוטרים הגואה ברחבי ארה״ב, ואת גבול הסמכויות הניתנות להם. משפחתה של דאג׳יריה התלוננה בפני המשטרה המקומית, מה שגרם לפיטוריו של אותו השוטר.

© צילום מסך YouTube

(מקור)

תגובות