מעורר השראה: הצעיר העיוור שהצליח להפוך לגולש מקצועי . צילום מסך יוטיוב

מעורר השראה: הצעיר העיוור שהצליח להפוך לגולש מקצועי

גלישה היא ענף ספורט פופולארי אך קשה במיוחד. הצעיר הברזילאי דרק ראבלו, שנולד עיוור, הצליח כנגד כל הסיכויים להתגבר על המכשול ולהפוך לגולש מקצועי, בעזרת עזרה מיוחדת מאביו מאז שהיה קטן

לפעמים חלומות מתגשמים: עוד לפני שנולד, אביו של הצעיר דרק ראבלו הברזילאי האמין כי יום יבוא ובנו יהיה גולש מקצועי, מה שגרם לו לקרוא לו על שם דרק הו, אלוף הגלישה העולמי הראשון מהוואי. למרות הציפיות, דרק נולד עם עיוורון שנגרם כתוצאה ממחלת הגלאוקומה, כך שהיה נדמה כי חלום האב ישכח ויזנח, ואכן כך קרה במרוצת השנים, עד שהגיע דרק לגיל 17.

עוד מחדשות הצעירים והנוער בערוץ המגזין של פרוגי:

© צילום מסך יוטיוב

באותה התקופה, דרק הצעיר גילה על החלום של אביו, ובתוך כך הוא החליט שזהו הזמן המתאים להגשימו. למרות המכשול, אביו של דרק, שהאמין בו, ניסה הכל במטרה לאפשר לו לנסות ולגלוש כפי שרצה. ״בתחילה, אבי עודד אותי ועזר לי. הלכנו לחוף האוקיינוס יחד בבקרים, במקביל לעבודה קשה באימונים במטרה להצליח ולהיות מקצועי ככל האפשר״ דרק מספר.

אך הסיפור לא הסתיים כאן, והברזילאי הצעיר המשיך להתמיד ולהשקיע. חלק גדול מהתמיכה שהוא קיבל באה מכיוון חבריו הקרובים: ״הם רואים אותי כחלק מאיתם לכל דבר ועניין״, הוא הסביר. ״אני מאזין לאוקיינוס ומרגיש אותו, כשכל חלק של הגל משמיע רעש שונה, וכך אני מחליט מאיזה כיוון עליי להתקדם ולנוע קדימה״. דרק הצעיר, היום כבר בן 23, מדגיש שכל חלום הוא בר הגשמה: ״עליכם להאמין בעצמכם, זו הדרך היחידה להצליח״.

© צילום מסך יוטיוב
© צילום מסך יוטיוב 

(מקור)

תגובות