לקנות ובגדול: מתחמי הקניות הגדולים ביותר בעולם. צילום: fotolia

לקנות ובגדול: מתחמי הקניות הגדולים ביותר בעולם

בואו נודה באמת, כולנו מכורים לקניות. החל מאוכל וכלה בבגדים. אתם יודעים מה מרגש יותר מכך? כשאנחנו מתפרעים וקונים בגדול! קבלו את מרכזי הקניות הגדולים ביותר בעולם, שללא ספק יעשו לכם חשק לבזבז

כמה פעמים קרה לכם שהלכתם לאיבוד באמצע הקניון ולא מצאתם את הדרך החוצה? אם כך, דמיינו עד כמה קשה יהיה למצוא את היציאה בקניונים הגדולים בעולם. אלו דונמים שלמים של מתחמי קניות ושל אין ספור חנויות שונות ומגוונות. אנחנו בטוחים שכל אחד מכם יצליח למצוא בהם עניין.

דובאי מול

דובאי מול אשר ממוקם (איך לא) בדובאי הוא הקניון המפורסם ביותר בעולם. הוא מתפרש על פני 12 מיליון מטר רבוע ויש בו לא פחות מאשר 1,200 חנויות. שוכן בו אף המגדל הגבוה בעולם, בורג' חליפה, וכן ניתן למצוא בו בין היתר את חנות הממתקים הגדולה ביותר בעולם, 120 מסעדות, שאחת מהן היא המסעדה של השף המפורסם מריו באטלי. 

 

Happy New Year China 🇨🇳

A post shared by Emmanuel Crispim (@chryspim1) on

קניון דרום - סין החדש 

קניון דרום - סין החדש, הממוקם בעיר דונגואן הוא הקניון הגדול ביותר בעולם. הקניון מחולק לשבעה חלקים שונים, אשר בתוכם יש מעל 2,300 חנויות, אזור שעשועים ענק בו אפשר לבלות עם הילדים ועוד שלל אטרקציות. אך אל תתבלבלו, עקב גודלו העצום של הקניון, חנויות רבות מהקניון נותרות ריקות מדי יום.

אלה מואנה 

אלה מואנה הוא קניון הנמצא בהונולולו, בירת הוואי. הוא נחשב לקניון הגדול ביותר בהוואי וגם לקניון הפתוח הגדול בעולם. בקניון תמצאו כ-260 חנויות מכל תחום, כמו האוכל, הטיפוח, ביגוד, אוכל, טכנולוגיה ועוד. מבקרים בו יותר מ-42 מיליון אנשים מדי שנה. בכל יום ראשון, מתקיימים מופעים של ריקודי "הולה" בבמה במרכז הקניון.

מול אוף אמריקה 

מול אוף אמריקה נמצא במיניסוטה שבארצות הברית והוא נחשב לקניון הגדול ביותר בארצות הברית. בקניון מבקרים בכל שנה 40 מיליון אנשים, יותר מכלל אוכלוסיית מיניסוטה הכוללת חמישה מיליון תושבים. אחת מהאטרקציות העיקריות היא פארק השעשועים ניקלודיאון יוניברס, שנמצא בתוך הקניון. בנוסף, הקניון כולל אקווריום בגודל 4.5 מיליון ליטר, מסלול גולף הרפתקני וסימולאטור טיסה. 

מהגמול SM 

מהגמול SM נפתח לראשונה בשנת 1991 והוא אחד מהקניונים הגדולים ביותר בפיליפינים. הקניון מושך תנועה יומית של כ- 800,000 אנשים עם קיבולת מקסימלית של ארבעה מיליון בלבד. לקניון יש שני בניינים עיקריים: בניין אחד, שבו יש בתי קולנוע, באולינג, מגרשי מזון וממלכת צעצועים, חצד הבניין השני הכולל את החנויות הרגילות. הגשר המחבר בין שני הבניינים העיקריים של הקניון מכיל אף הוא מסעדות.

 

#philippines #alabang #smsouthmall #shoppingcenter #happynewyear

A post shared by 이동민 (@moviiiiiiiin) on

ברג'איה טיים סקוור

הקניון נמצא בקואלה לומפור שבמלזיה. זהו קניון שעוצב בהשראת טיים סקוור הידועה בניו יורק. הוא כולל בתוכו 13 קומות ואם מסתכלים מבעד למסדרון המרכזי, ניתן לראות מלמעלה את כל שאר הקומות למטה. הקניון מציע גם את אחד מפארקי השעשועים הגדולים ביותר באסיה, שבו תוכלו ליהנות משלל מתקנים מיוחדים.

 

תגובות