בלרינה אמיתית: הרקדנית ששוברת את כל המוסכמות. צילום מסך מהאינסטגרם

בלרינה אמיתית: הרקדנית ששוברת את כל המוסכמות

ליזי האוול רק בת 16 וכבר שמעה עשרות פעמים בחייה את המשפט: "לא תגיעי לשום מקום בעולם הריקוד אם לא תרדי למשקל". למרות זאת, האוול החליטה להוכיח שהיא יכולה לרקוד בלט לא משנה מה אומרים האחרים והספיקה לכבוש את הרשת ברחבי העולם. צפו בסרטון

כשחושבים על רקדניות ובמיוחד על רקדניות בלט, הקונוטציה הראשונה שעולה לכולנו בראש היא של ילדות בעל מבנה גוף דקיק ועדין, אך אם תשאלו את ליזי האוול ממילפורד, ארצות הברית, אין גבול למה שניתן לעשות על רחבת הריקודים. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

האוול בת ה-16 סבלה מעודף משקל עוד מהיותה ילדה צעירה. במשך שנים ארוכות היא ניסתה לרדת במשקל, אך לא הצליחה, משום שהיא סובלת ממחלה הנקראת פסאודטומור צרברי, אשר אף מלווה בראייה מטושטשת ובכאבי ראש, ובכל זאת כותבים לה לרדת במשקל. 

היא אף מספרת שתמיד רצתה להשתלב בחברה ולכן החליטה לגזור לעצמה את השיער, רק מפני שחברתה הטובה גזרה אותו. אך בסופו של דבר, האוול הבינה שהפתרון הכי טוב הוא לאהוב את הגוף שלה. היא החליטה שלא לתת למשקל שלה לעצור אותה, ללכת בעקבות החלומות שלה ופשוט להתחיל לרקוד.

תאמינו או לא, האוול מצליחה לעשות כל מה שחברותיה השוקלות פחות ממנה עושות, החל מהנפות הרגליים, הקפיצות לגובה וכלה בתרגילי הגמישות. היא מבצעת הכל בצורה מושלמת וכשהיא עולה על הבמה, היא לא נותנת למשקל שלה להוות גורם משפיע, ונותנת השראה לאלפי בנות ברחבי העולם.

ליזי מלמדת אותנו לעולם לא חשוש ממה שאחרים יחשבו עלינו. אם יש לכם את התשוקה, הרצון ואהבה לתחום - הכל אפשרי ותוכלו לכבוש כל יעד שתציבו לעצמכם. 

צפו בסרטון:

 

excited to be back in the studio tonight:)

A post shared by lizzy howell (@lizzy.dances) on

 

 

תגובות