אושר בממלכה: החתונה המלכותית של הארי ומייגן. צילום מסך מיוטיוב

אושר בממלכה: החתונה המלכותית של הארי ומייגן

המונים חוגגים ברחובות, 600 מוזמנים ברי מזל והשאר לא שוכחים להדליק את הטלוויזיה, ולצפות ברגע המרגש בבתים - הנסיך הארי ומייגן מרקל מתחתנים. מזל טוב למשפחת המלוכה!

לאחר ציפייה רבה, אין ספור הכנות והתרגשות, הגיע הרגע המיוחל: החתונה המלכותית של הנסיך הארי עם בחירת ליבו, מייגן מרקל, נערכת היום (שבת) בשעה זו. 600 מוזמנים מלווים אותם בטקס הנישואים, שנערך בכנסיית סנט ג'ורג' שבטירת וינדזור והעולם כולו חוגג מרחוק.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

במהלך השנה וחצי האחרונה, נהפכו הנסיך הארי, נכדה של המלכה אליזבת השנייה והשחקנית האמריקאית, מייגן מרקל, לאחד הזוגות האהובים והמוכרים בעולם, כאשר היום העולם כולו והממלכה הבריטית בפרט, חוגגים יחד איתם את החתונה המלכותית הידועה בתור אירוע השנה בבריטניה.

מייגן מרקל והנסיך הארי © צילום מסך מיוטיוב

 בין הפנים המוכרות, שזוכים לחלוק עם משפחת המלוכה את הרגע שהכניס את העולם כולו לטירוף, ניתן למצוא את השחקן ג'ורג' קלוני ואשתו אמל, דייויד בקהאם ואשתו ויקטוריה, וכן את הזמר אלטון ג'ון. אולם, אביה של הכלה, מייגן, לא יהיה בין 600 האורחים המאושרים בשל מצבו הבריאותי.

עוד טרם הטקס, הודיעו רשמית בארמון בקינגהאם כי הארי ומייגן יקבלו את הכינויים המלכותיים "הדוכס והדוכסית מסאסקס" וזאת לאחר שבחתונה הקודמת, שנערכה בשנת 2011, קיבלו ויליאם וקייט את התארים "הדוכס והדוכסית מקיימברידג'".

שמחה בממלכה © צילום: gettyimages.il/Dan Mullan

 על פי ההערכות, האיחוד בין הנסיך למרקל עולה ביוקר ועומד על כ-33 מיליון פאונד, שהם כ-160 מיליון שקלים. איך מגיעים לסכום כזה? התענוג כולל בין היתר את אירוע הערב האינטימי, את הקייטרינג שאמור להשביע את כל המוזמנים, את השמלה, החליפה, הפרחים, העוגה, המוזיקה ואפילו שי לאורחים. 

לאחר הטקס הרשמי, ייצאו הנסיך הארי ומייגן מרקל מהכנסייה בכרכרה וינפנפו לשלום לאנשים המתרגשים. משם, ימשיכו  השניים למסיבה הרשמית של המלכה ואף לאירוע נוסף - המסיבה האישית והמיוחדת של בני הזוג עצמם. 

© gettyimags.il/WPA Pool
הארי במדי צבא עם אחיו הבכור
הארי במדי צבא עם אחיו הבכור © gettyimags.il/WPA Pool
 דיוויד וויקטוריה בקהאם
דיוויד וויקטוריה בקהאם © gettyimags.il/WPA Poo
המלכה  מאושרת
המלכה מאושרת © gettyimags.il/WPA Poo
אליזבת
אליזבת © gettyimags.il/WPA Pool

 

הנסיך פיליפ
הנסיך פיליפ © gettyimags.il/WPA Pool

ברכות למשפחת המלוכה, אנחנו מתרגשים יחד אתכם!

 

 

תגובות