קדימה, לארוז: המקומות שיבטיחו לכם חופשה מהסרטים. צילום מסך מהאינסטגרם

קדימה, לארוז: המקומות שיבטיחו לכם חופשה מהסרטים

בעוד פחות משבוע יגיע הרגע שכולנו ייחלנו לא מעט - היציאה לחופש הגדול! אך לפני שנפרד מהמחברות ומספרי הלימוד לטובת חודשיים של בילויים, הגיע הזמן להכיר את המקומות שיהפכו את החופשה שלנו למושלמת

נכון, אין ספק שאין כמו הארץ שלנו, אבל כל אחד זקוק לפעמים לחופשה מגניבה ומדהימה ממש כמו בסרטים. רק... לאן נוסעים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. היעדים הבאים כבר יגרמו לחופשה שלכם להיות הכי חלומית שאפשר. רק אל תשכחו להביא גם לנו משהו מהדיוטי!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

קוסטה ריקה

אם אנם בעניין של מקומות אקזוטיים ויערות ירוקים, כדאי שתפסיקו לחשוב על יעדים טרוויאלים כמו תאילנד או ברזיל, כי המקום המגניב באמת נמצא ממש מתחת לאף שלכם. קוסטה ריקה שבדרום אמריקה היא המדינה הטרופית המושלמת לטיול שמשי מלא בחוויות, כמו חופי ים זהובים ויערות עוצרי נשימה המחביאים בתוכם אטרקציות מגוונות. בקוסטה ריקה מחכות לכם אומגות ענקיות, שמהן ניתן לראות את היערות הירוקים ממעוף הציפור, או בקיצור - גן עדן למינים רבים של בעלי חיים וגם עבורנו.

הולנד

 אם אתם בעניין של עיירות ציוריות ונופים ירוקים ממש כמו בסרטים, שלצדם ערים גדולות עם בתי קפה והמון חנויות - הולנד זו המדינה בשבילכם. ביעד הזה יש הכל. תוכלו להתחיל את הטיול שלכם בחיטהורן בשיט בסירות בתוך עיירות, שנדמה שהרגע יצאו מאחד הסרטים של דיסני ולסיים את הטיול בשופינג מטורף באמסטרדם. כל זה עוד מבלי לדבר על החוות ותחנות הרוח המציעות ביקורים ממש כמו של פעם. אנחנו כבר בדרך לשם!

סינגפור

המדינה הזו היא אולי אחד מהיעדים השווים ביותר שייצא לכם להיתקל בהם. מחצית משטחה של סינגפור הוא אוסף בלתי נגמר של שמורות טבע מרהיבות ואילו החצי השני מוקדש לגורדי שחקים, קניונים ומבנים מפוארים וחדישים - השילוב המושלם. אז אם אתם בעניין של עיר מתקדמת עם קניונים ענקיים, או שאתם דווקא בעניין של טבע מגוון ומרהיב, סינגפור זו התחנה הבאה שלכם.

יפן

אם אתם חובבי סושי מושבעים - זה היעד בשבילכם. אך גם אם אתם לא מחבבים את רול האורז והאצות יותר מדח, עדיין שווה לכם לקפוץ לביקור. ביפן תוכלו למצוא עצי דובדבן רבים שיצבעו לכם את העיניים בורוד, ערים תוססות ועיירות שלוות. האטרקציות ביפן לא נגמרות, החל ממוזיאונים, אזורי מסחר ובילוי, וכן גם שווקים צבעוניים שאפשר למצוא רק במזרח הרחוק. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו כבר דאגנו לקימונו.

הוואי

 אי טרופי בעל חופים תכולים וזהובים, שמתחתיהם שמורות אלמוגים וחיות ימיות רבות, עצים ירוקים עם אלפי פרחים צבעוניים שמושכים אליהם לא מעט בעלי חיים ססגוניים ואוכלוסייה שהיא אחת המרתקות בעולם. הוואי היא אולי מדינה די קטנה ושולית בתוך ארצות הברית, אך היא ללא ספק גונבת את ההצגה.

נמיביה

זהו לא סתם היעד אותו בחרו הזוג המלכותי מייגן והארי לירח הדבש שלהם. בנמיביה שנמצאת באפריקה תוכלו למצוא מדבר עצום דיונות גבוהות ושמורות טבע אין סופיות עם חיות רבות ממש כמו בסרטי טבע. מישהו דיבר על מלך האריות? בקיצור, הארי ומייגן, חכו לנו!

ניו יורק

עם כל הכבוד לטבע עוצר נשימה, אין כמו הדבר האמיתי. מה יותר אמיתי מניו יורק סיטי? החל מהטיימס סקוור שהוא ה-מקום לתמונות מגניבות, דרך חנויות ענק, מקומות תיירותיים מפורסמים ומחזות זמר מרשימים - ניו יורק היא ללא ספק יעד החלומות של כל תייר. אנחנו כבר אורזים ואתם?

 

תגובות