נופש עם אינסטגרם? המלונות המגניבים מסביב לעולם. מערכת

נופש עם אינסטגרם? המלונות המגניבים מסביב לעולם

שינה ג'ירפות ולינה מתחת לים נשמעים לכם כמו דברים שאנחנו רואים רק בסרטים? אנחנו כאן כדי לספר לכם שלא בהכרח. קבלו את המלונות הכי מיוחדים שיש, שלא תאמינו שקיימים במציאות

לרגע לא הסתכלנו והנה הוא כאן - הקיץ. חודשיים של חום, ים, אבטיח ונופש. בין אם אתם מתכננים טיסה עם המשפחה ובין אם אתם יותר בקטע של טיסה עם כל החברים הטובים לפני הגיוס, חשוב שתקראו את הכתבה שלפניכם ותשקלו היטב באיזה מלון לבחור.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 ג׳ירף מנור - קניה

אם גם אתם אוהבים בעלי חיים, מצאנו את בית המלון המושלם עבורכם. בג׳ירף מנור הממוקם סמוך לניירובי, קניה, תוכלו ישון לצד הג׳ירפות. כן, זהו מקום מושלם ללינה עם ילדים ולטיול משפחות. המלון הוא מלון בוטיק יוקרתי ולצד אוכל אקסלוסיבי, תוכלו ליהנות מחווית טבע מרהיבה ויחידה במינה. זה הוא בית המלון היחידי שדבר שכזה קורה בו. המקום הוא ביתו של עדר ג׳ירפות מסוג רוטשילד המצויות בסכנת הכחדה. המקום המדהים ביופיו ומזמין לפעמים חיות נוספות, כמו חזירי יבלות, נמרים וצבועים.

סאן קרוז הוטל

אי פעם יצא לכם לצפות בסדרה ״החיים היפים של זאק וקודי - על הסיפון״ ולרצות להתגורר שם בעצמכם? אז הנה ההזדמנות שלכם! ״סאן קרוז הוטל״ הוא מלון פאר הבנוי בתוך ספינה ועוגן בקוריאה הדרומית. אז אם אתם חולמים על שיט רומנטי, על טיול משפחתי מגניב על ספינה מהודרת, או פשוט לא רוצים להקיא - זה המקום. המלון נבנה על מנת לחקות את חווית השיט בספינת תענוגות אמיתית עם אפקטים קוליים של רחש הגלים וחלונות אל הים הכחול. כך מקבלים אורחי המלון תחושה אמיתית של שיט. מדובר במלון הראשון מסוגו שנפתח וכשההצלחה המסחררת הכתה - הרעיון התפתח והגיע גם לטורקיה.

מלון 1888, סידני אוסטרליה

מכורים לאינסטגרם? יש לכם מעל 10,000 עוקבים? במלון הזה תקבלו על כך לילה אחד חינם! המלון 1888 שילם 30 מיליון דולר בשנתיים האחרונות כדי לקבל את התואר ״מלון האינסטגרם הראשון״. מבולבלים? גם אנחנו.חרי ששימש בעבר כמחסן לאחסון צמר, כעת המלון מתגאה ב-90 חדרים. כל זווית וכל פינה בחדרים תוכננה מראש על מנת להיראות מושלמת בסלפי שתעלו לאינסטגרם. בחדרים יש אייפדים לשימוש עצמי והצלם המצטיין יכול לזכות בלילה חינם. בקבלה יש מצלמה שבה ניתן לצלם דיוקן עצמי והתמונות הטובות ביותר נתלות ברחבי המלון. לנו זה נשמע כמו מלון חלומי!

מלון פארק - אוסטריה

אם גם אתם ישבתם באדיקות מול צבי הנינג׳ה בטלוויזיה, יש לכם את ההזדמנות לחוות את החוויה האמיתית. מלון פארק שבעיר אוטנשיים באוסטריה, בנוי מצינורות ניקוז גדולים מבטון שיצאו משימוש. בתוך הגלילים האפורים יש מיטה ושירותים שממוקמים לצד המלון. אור השמש הוא האור היחידי בחדרים. האורחים משלמים על התענוג לפי מה שהם חושבים שמגיע למלון. אז אל תתקמצנו!

 

ג׳ולס אנדרסי לודג׳ - פלורידה, ארה״ב

באי קי לארגו, אי האלמוגים הקטנים הגדול ביותר ממוקם המלון הראשון מסוגו - מלון מתחת למים. המלון שוכן שבעה מטרים מתחת למים ומציע חוות לינה מיוחדת במינה. המלון החל את דרכו כמעבדת מחקר. למרות זאת, תנאי השהות נוחים במיוחד - מים חמים, מקרר, מיקרוגל ונוף מרהיב לחיות הים השונות. בנוסף, האורחים מוזמנים ליהנות מצלילה עם בלוני חמצן בלתי מוגבלים. למקרה שתהיתם, כל התענוג הזה עולה 400 דולר ללילה, אז כדאי להתחיל לחסוך.

 

תגיות