הנער שלא התקבל ללימודים בגלל גובהו ומתמחה אצל רמזי  . צילום מסך מיוטיוב

הנער שלא התקבל ללימודים בגלל גובהו ומתמחה אצל רמזי

כנראה שלפעמים חלומות מתגשמים, לפחות לפי סיפורו מעורר ההשראה של הנער הגמד מאנגליה, שלא התקבל לבית הספר לבישול בשל גובהו ולאחרונה, קיבל הצעת התלמדות מהשף גורדון רמזי בכבודו ובעצמו

אוהבים לבשל, או לפחות לאכול? בשביל לואי מקפיס בן ה-18 האנגלי, בישול תמיד היה חלום ילדות. מקפיס גדל בבית מלא בישולים, כאשר אמו ואחיו היו טבחים מקצועיים שעבדו במסעדות. מקפיס שאף לארח תוכניות טלוויזיה ולבשל ולכן נרשם לקורס בישול בקולג' וורצ'סטר של אוניברסיטת אוקספורד, אך הרשמתו נדחתה והוא לא התקבל לקורס.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מה הייתה הבעיה?  ובכן, מקפיס לא התקבל בשל חוסר כישרון אלא בשל גובהו. מקפיס סובל מגמדות ומתנשא לגובה של מטר וקצת בלבד. הקולג' טען כי גובהו עלול לסכן את הבטיחות במטבח ולכן דחה את הרשמתו.

בתגובה מקפיס פנה לתקשורת, בכדי להאשים את הקולג' באפליה כנגדו. הסיפור זכה לסיקור תקשורתי רחב במדיה העולמית והגיע אפילו עד לחשבון הטוויטר של השף המפורסם גורדון רמזי. רמזי, גם הוא בריטי במקור, מוכר כיום כאחד השפים הטובים בעולם וכמנחה של תכנית "מאסטר שף" בארצות הברית ושל "מטבחי הגיהנום".  השף צייץ כי מדובר בגישה "מגעילה" וכי הוא היה מציע לנער חובב הבישול התלמדות "בכל יום".

 

מאז, התארח מקפיס בתכנית "הבוקר" הבריטית וסיפר להם כי הוא בקשר עם הסוכן של השף רמזי בקשר להתמחות. בתכנית מקפיס בישל יחד עם שף אורח וסיפר כי סגנון האוכל האהוב עליו הוא איטלקי. בהתחשב בכך שמדובר במטבח שממנו באו הפסטות והפיצות, אנחנו לגמרי מזדהים.

בינתיים נראה שלסיפורו של מקפיס מצפה סוף טוב, משום שגם אם לא יקבל את ההתמחות אצל השף רמזי, החשיפה התקשורתית בוודאי תפתח לו דלתות. לנו רק נותר לאחל לו בהצלחה ולקוות שמגבלות כמו גובה לא יעמדו עוד בדרך של בני נוער מוכשרים בדרך להגשמת חלומותיהם.

 

 

תגובות