"הגוף שלי כואב": המשפטים שאנחנו אומרים בחדר הכושר . צילום: Fotolia

"הגוף שלי כואב": המשפטים שאנחנו אומרים בחדר הכושר

תסכימו איתנו שאתם לא יכולים להעביר אימון שלם בחדר הכושר, מבלי לזרוק לאוויר כל מיני מחשבות, שלא יוצאות לכם מהראש? לפחות אתם לא לבד. קבלו את חמשת המשפטים שנמצאים בראש של כל חובב כושר אמיתי

החזרה לשנת הלימודים היא ללא ספק גם החזרה של כולנו לשגרה ולכושר! לכבוד ההתחלה החדשה, הבאנו לכם חמישה משפטים שכולנו אומרים בזמן שאנחנו מתאמנים בחדר הכושר. אנחנו בטוחים שגם אתם תצליחו להזדהות איתם.   

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"Just do it"

כולנו אומרים לעצמנו שהכול בראש לא משנה מה ויש לכך כמובן סיבה. גם כשהאימונים קשים, תמיד זכרו שהכול בראש שלכם. You Can Do It. גם מדור הספורט של פרוגי מאמין בכם!

© צילום: Fotolia

"מוטיבציה זה מה שגורם לך להתחיל. הרגל זה מה שגורם לך להמשיך" 

מוטיבציה, מוטיבציה ועוד פעם מוטיבציה. כשאנחנו נמצאים בחדר הכושר חשוב לבוא עם מוטיבציה ולא לוותר לעצמכם כל כך מהר. כאי לתת את כל כולכם, לאט לאט וזה כבר יהפוך להרגל. 

"הלכתי לחדר כושר. מתי יש לי כבר ריבועים בבטן?"

מצטערים לאכזב, אבל אחרי פעם אחת שהולכים לחדר כושר אין ריבועים בבטן. דבר זה לוקח הרבה זמן ודורש השקעה רצינית. למרות זאת, חשוב לא להישבר בדרך אל המטרה.

© צילום: Fotolia

"אני מתאמן פעמיים בשבוע"

נראה שהמשפט הזה ונאמר הרבה ואף חוצה דורות. אנחנו יודעים שזה קשה, אבל אין מה לעשות. חייבים להשקיע קצת יותר בעניין!

"כל הגוף שלי כואב"

אם אנחנו אומרים את זה, כנראה שזה באמת נכון ושאנחנו לא סתם עצלנים. הבינו אותנו ואל תזלזלו בנו, מאמני כושר יקרים. אז אתם מוכנים לעשות מאמץ ולעזור לנו, בבקשה?



תגובות