בן 17: "המורה שלי הכריחה אותי לשכב איתה". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

בן 17: "המורה שלי הכריחה אותי לשכב איתה"

זה נשמע כמו סיוט שהתגשם. מורה החליטה שהיא מעוניינת בתלמיד וניצלה את יחסי המרות שלה, כדי לשכב עמו. כשדרש להפסיק את הקשר, הורידה לו את הציון כנקמה. כל הפרטים על הסיפור שמסעיר את ארצות הברית בימים האחרונים

לא כולם אוהבים מתמטיקה, אבל כנראה שהתלמיד הזה היה מעדיף לפתור פונקציות בשקט. סיפורו הקשה של בן ה-17 מדרום קרוליינה, ארצות הברית, שתובע את המורה שלו למתמטיקה, בטענה שניצלה את יחסי המרות ביניהם ומאשים את בית הספר בכך שלא השגיח מספיק על המתרחש בכדי למנוע את המקרה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ג'ניפר אולז'יר ארו נראתה כמו מורה צעירה ונורמטיבית. בת 27, בוגרת תואר שני בחינוך, נשואה ואם טרייה. היא התקבלה לעבודה כמורה למתמטיקה וכמדריכת טניס בבית ספר התיכון בורק שבדרום קרוליינה. פחות משנה לאחר שהחלה לעבוד, החלה לנסות לשכנע את אחד מתלמידי המתמטיקה שלה, ששמו לא נחשף מטעמי פרטיות, לקיים עימה יחסי מין.

אולז'יר ארו
אולז'יר ארו, המורה שכפתה על התלמיד © צילום מסך מהפייסבוק

על פי התביעה, הזכירה המורה לתלמיד כי היא אחראית על הציונים שלו ובכך סחטה אותו מינית. במהלך חודשיים, קיימה המורה יחסי מין בכפייה עם התלמיד בבית הספר, במכונית שלה ובביתה, וניהלה איתו שיחות טלפון בעלות אופי מיני. כל זאת כשהתלמיד היה בן 16-17 בלבד והמורה הייתה אישה נשואה ואם בת 27.

לטענת התביעה, כשהתלמיד אזר אומץ והפסיק את הקשר עם המורה, היא הורידה לו את הציון במתמטיקה מ-98 ל-89. התלמיד נאלץ לא להגיע לשיעורים כדי להתחמק ממנה והחליט, בחודש דצמבר של השנה שעברה, לפנות לאמו בבקשת עזרה. משפחתו תבעה את המורה בתגובה ודיווחה על המקרה לבית הספר.

בשנה שעברה תבעה משפחת התלמיד את המורה באשמת ניצול יחסי מרות וכפייה מינית. בעקבות התביעה הופסקה העסקתה של המורה בבית הספר התיכון בו לימדה את התלמיד. בימים האחרונים, נחשפה הפרשה לתקשורת כאשר משפחת הנער הגישה תביעה אזרחית כנגד בית הספר, בטענה שכשלים במערכת הכשרת המורים שלהם וההשגחה עליהם הובילה לניצול בנם.מבית הספר עדיין לא נמסרה לתקשורת תגובה. כיום, המורה עדיין עומדת למשפט, אך היא הודתה כבר בכך שקיימה יחסי מין עם הנער.

 

זוהי הזדמנות מצוינת להזכיר לכם, הקוראים, שניצול יחסי מרות הוא עבירה על החוק ושאם אדם הנמצא מעליכם בבית הספר, בעבודה, בתנועת נוער או בכל מקום אחר מנסה לכפות עליכם יחסים שאתם לא מעוניינים בהם, יש לכם זכות מלאה לסרב ולדווח. 

 

 

תגובות