סוף טוב: הנער ההומלס שהפך לשחקן פוטבול. צילום מסך מיוטיוב

סוף טוב: הנער ההומלס שהפך לשחקן פוטבול

חולמים להיות ספורטאים? ג'מאל ספיקס בן ה-18 חלם לשחק פוטבול. העובדה כי הוא הומלס הורידה אותו מהמגרש, אך לא עצרה את חבריו לנבחרת, שיזמו מחווה מרגשת במיוחד, כדי שיוכל לחזור לשחק. פייר, התרגשנו!

אין כוח חזק יותר מכוחה של קהילה תומכת: סיפורו מעורר ההשראה של הנער ההומלס האמריקא,י שנאלץ להפסיק לשחק בנבחרת הפוטבול של בית הספר בעקבות היעדר מגורים ובזכות חבריו לנבחרת חזר ללבוש את מדי הקבוצה במגרש. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בשביל הרבה מאיתנו ספורט הוא תחביב, אבל בשביל ג'מאל ספיקס בן ה-18 מוושינגטון, ארה"ב, לשחק פוטבול היה החלום שלו מאז ומתמיד. ספיקס, שמגיע ממשפחה קשת יום, חי במקלטים לנוער חסר בית. עם זאת, הוא ניסה להתקדם בחייו ושיחק בנבחרת הפוטבול של בית הספר שלו. בנבחרת הוכיח את עצמו כשחקן מצוין וקיווה להביא הישגים לבית הספר ולהמשיך לשחק פוטבול בהמשך.

אך דווקא כשהיה נראה כי דברים מסתדרים בחייו של ספיקס, הוא נאלץ להפסיק לשחק. זאת משום שכחסר בית, לא הייתה לו כתובת קבועה. היעדר כתובת גרמה לבעיה בטופס הפרטים שלו והוא נאלץ לעבור לספסל עד להודעה חדשה.

חבריו לנבחרת הזדעזעו מכך שתנאי חייו הקשים של חברם מונעים ממנו גם לשחק פוטבול ופתחו במחאה.במשחק לאחר שספיקס התבקש להפסיק לשחק, הם הפגינו במשך 45 דקות וסירבו לעלות למגרש. לאחר מכן, נפתח קמפיין מימון המונים כדי לעזור לספיקס למצוא בית. הקמפיין האינטרנטי ניסה לגייס חמשת אלפים דולר ולבסוף הצליח לגייס כ-25 אלף דולר. סכום כסף עצום, בעיקר בשביל נער חסר בית. 

לבסוף, בית הספר הכריז כי ספיקס יכול לחזור לשחק. בשביל הנער בן ה-18, היו אלה ימים סוערים לאחר שאיבד את התחביב האהוב עליו ולאחר מכן קיבל אותו בחזרה, יחד עם סכום כסף גדול ותמיכה קהילתית חזקה. בנוסף, קולג'ים רבים הציעו לספיקס לבוא לשחק בנבחרת הפוטבול שלהם לאחר התיכון.

ספיקס
ספיקס © צילום מסך מהאינסטגרם

ספיקס התרגש עמוקות מתמיכת הקהילה שלו ומתמיכת חבריו לנבחרת. "זו ברכה ללבוש שוב את מדי הנבחרת האלה", סיפר ל-ABC news. "אני רק רוצה לשחק". 

צפו: ספיקס משחק בנבחרת בית הספר שלו

 
תגובות