באמצע הפלייליסט: נער נפגע בעת שימוש באוזניות. צילום: fotolia

באמצע הפלייליסט: נער נפגע בעת שימוש באוזניות

מי מאיתנו לא אוהב מוזיקה? אנחנו נוהגים לשמוע אותה בכל מקום, בדרך, עם חברים ואפילו בבית. אך נער אחד לא חשב שבעקבות שימוש באוזניות, דבר יום יומי ואפילו די פשוט, הוא יתחשמל דבר שיוביל למותו

מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, כולנו אוהבים אותה ומנסים להרבות את השימוש בה. לא מעט אנשים ברחבי העולם נוהגים לשמוע מוזיקה בדרך באמצעות אוזניות, פעולה זו מצטיירת כפשוטה ותמימה, זה גם מה שחשב נער בן 16 והסתבר לו שזו הייתה טעות חמורה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הנער, החליט להטעין את הטלפון שלו ובו זמנית רצה להנות מהפלייליסט האהוב עליו, כתוצאה משני השילובים על מכשיר סללורי אחד, הגיעה הבשורה המצטערת, הנער התחשמל, ההתחשמלות הובילה למותו. לצערנו, זוהי לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה, על פי נתונים ניתן להבחין כי זוהי לפחות הפעם הרביעית שדבר כזה קורה.

© fotolia

אסונות מסוג כזה לצערנו כבר לא היחידים, אישה נוספת מספרת שבעת שימוש באוזניות היא לפתע שמעה "זאפ", האוזניות נהרסו אך השאירו לה "צלקת", שפתייה התנפתחו ועד היום טוענת שיש לה טעם מתכתי.המקרים האלו נוספים לנער בן 17 מברזיל אשר נפגע ונפטר כתוצאה משימוש באוזניות, ושני אנשים מהודו שרק השנה שמו קץ לחייהם בעקבות שימוש באוזניות.

מקרים אלו יכולים להמנע, אף אחד לא רוצה לגרום נזק לבריאותו ולגופו רק בגלל מוזיקה, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שתמיד צריך להקשיב להוראות היצרן, לרוב יכולים לחזות סיטואציות כאלו ולמנוע סכנה ממשית.

 
תגובות