טקסס: הנערה ניצחה את הוריה בבית המשפט. האב הצעיר לעתיד. צילום מסך

טקסס: הנערה ניצחה את הוריה בבית המשפט

נערה בת שש עשרה שנכנסה להריון ותבעה את הוריה על כך שניסו להכריח אותה להפיל את העובר, ניצחה במשפט. מה היא ובן הזוג שלה מתכננים להמשך הדרך עם התינוק?

טקסס: נערה בת 16, ניצחה את הוריה בתביעה שנערכה בית המשפט במדינה, לאחר שאלו ניסו לשכנע אותה להפיל את העובר שלה ושל בן זוגה.

בית המשפט פסק כי כעת מחויבים ההורים לתת את הסכמתם לנישואי בתם עם אב הילד העתידי, אוון מדיסון בן השש עשרה, לשלם חצי מעלויות הטיפולים הרפואיים הכרוכים בשמירת ההריון, ולהחזיר לה את כלי רכבה שנלקח ממנה.

בן הזוג הצעיר התראיין לרשתות תקשורת מקומיות, וסיפר כי השניים חשים הקלה בעקבות הכרעת בית המשפט. "הלחץ והרגשות הקשים שהיו לנו בעקבות התביעה היו קשים", סיפר מדיסון הצעיר: "רבנו הרבה בתקופה האחרונה, רצינו לשמור את הילד, אך לא ידענו מה לעשות. פחדנו, כי ההורים שלה מאוד לא צפויים".

הזוג הצעיר אם תהיתם, מתכנן להינשא ולעבור לגור ביחד. במהלך הדיון בבית המשפט טענה הנערה כי הוריה ניסו למנוע אותה מהחלטתה לשמור את הילד, ואף השתמשו באמצעים פיזיים. הנערה טענה כי אימה ניסתה לשים גלולות להפסקת היריון בתוך האוכל שלה, והציגה הודעת SMS מאביה, בה כתוב "את צריכה בסך הכל סקס".

תגיות
תגובות