צפו: בני נוער פרצו לחנות בטקסס. פורצים לחנות. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: בני נוער פרצו לחנות בטקסס

אין גבול: בסרטוני האבטחה של חנות, נראים כ-35 בני נוער פורצים לחנות וגונבים ממנה מוצרים שונים בהם אלכוהול וחטיפים. אחת הנערות שהיו שותפות: "אילו הייתה לי ההזדמנות, הייתי הולכת לבעל החנות, ומתנצלת על כך שכולנו היינו שובבים"

במערב הפרוע. כ-35 בני נוער מטקסס ניסו לפרוץ חנות, כשבסרטוני מצלמות האבטחה שעלו לרשת, נראים הנערים משתוללים ורצים לכל עבר בניסיון להיכנס לחנות בהמוניהם, בעוד מוכר החנות מנסה לסגור את הדלת ולמנוע מהנערים להיכנס אליה. הנערים נראו בסרטון האבטחה גונבים דברים, כשאחד מהם מנסה לבזוז אפילו אלכוהול, שנפל לו כשניסה לרוץ אל מחוץ לדלת.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 
• מיהו אריאל שרון בשבילי?
• האם זהו הפתרון לבעיית הבריונות?
• להיות "שמן" זה לאו דווקא דבר עצוב. דעה

המוכר חסר האונים ניסה לסגור את הדלת, אך הנערים דאגו שהוא לא יצליח והמוכר נמחץ ביניהם. "התקשרתי לעמית לעבודה שלי שיבוא לעזור לי ולפקוח עין עליהם, כי היו לנו הרבה בגניבה בחנות בזמן האחרון", סיפר המוכר. זמן קצר לאחר שהגיע חברו, פרצו הנערים לחנות, וההתמודדות מולם הייתה בלתי אפשרית. 

עוד הוא אמר כי "זה קרה כל כך מהר. בתוך 20 דקות, הייתי מוצף בילדים בגילאים 8 עד 17. הייתי המום". המשטרה מסרה כי הנערים עלולים לעמוד לדין על ונדליזם, גניבה, פשע מאורגן ותקיפה.

בריונה טיילור, תלמידת כיתה ט', הייתה במקום בכדי לקנות גלידה וניסתה לעצור את הנערים מלהיכנס לחנות, אך גם כן ללא הצלחה. אמה של אחת הנערות שהייתה מעורבת באירוע סיפרה כי "אני לא ידעתי שהילדה שלי הייתה עושה דבר כזה". בתה אמרה כי "אילו הייתה לה הזדמנות, הייתי הולכת לבעל החנות, ומתנצלת על שכולנו היינו שובבים" היא אמרה.

דוברת המשטרה קלי מקטאן סיפרה כי לאחר הצפייה בקלטת של מצלמות האבטחה כי "זה מזעזע לראות את הילדים הצעירים האלה התנהגו כמו שהם התנהגו"

תגובות