גנבו פריטי לבוש בשווי של 11,725 דולר ונעצרו.

גנבו פריטי לבוש בשווי של 11,725 דולר ונעצרו

שני נערים מארצות הברית, נכנסו לחנות של ויקטוריה סיקרט, וגנבו מוצרים בסך כולל של 11,725 דולר בשלושה ימים שונים. הבעיה היחידה היא שהם שכחו ממצלמות האבטחה בחנות, והוסגרו לרשויות יום לאחר פרסום הסרטון

לא הסתיים בטוב. שני בני נוער נעצרו באשמה שגנבו נעלי אצבע ובגדים נוספים בשווי של 11,725 דולר מחנות של ויקטוריה סיקרט בארצות הברית. המשטרה המקומית פרסמה את סרטון מצלמות האבטחה בחנות, בו נראים שני נערים גבוהים ובעלי שיער גולש כהה בחנות מכניסים לתוך תיקים ושקיות בגדים מהחנות.

עוד במדור החדשות של פרוגי:
• חוק נגד סמלים נאצים? פחד להתמודד
• "פוגעים בזיכרונות האחרונים שלנו כתלמידים"
צפו: בני נוער פרצו לחנות בטקס

הנערים הצעירים חזרו על הפעולה הזאת מספר פעמים במהלך החודש האחרון, כאשר למעשה הם נגבו מאות פריטי לבוש יקרים. במהלך השבוע שחלף, הנערים גנבו שלוש מאות נעלי אצבע בשווי 3,750 דולר ולאחר מכן ביום אחר הם גנבו 175 זוגות תחתונים לנשים בשווי 2,537 דולר.

בפעם השלישית שגנבו באותו השבוע, הם לקחו לעצמם 375 תחתונים לגברים בשווי 5,437 דולר. באותו היום, לפי דו"ח המשטרה, אחד מעובדי החנות ניסה להתעמת איתם ולמנוע מהם לגנוב פעם נוספת פריטים מהחנות, אולם אין הוא הצליח.

בעקבות פרסום סרטוני מצלמות האבטחה, הוסגרו הנערים לרשויות החוק על ידי מספר תושבים שזיהו אותם, בעקבות החשיפה במהדורות החדשות. מול הנערים מתנהל כעת משפט והם מיוצגים על ידי הסנגוריה הציבורית בארצות הברית.

כזכור, גם בטקסס שבארצות הברית התרחש מקרה גניבה מחנות שנעשה על ידי נערים, כאשר עשרות נערים גדשו לחנות וניסו לקחת ממנה מוצרי אלכוהול. אחת הנערות סיפרה כי "אילו הייתה לה הזדמנות, הייתי הולכת לבעל החנות, ומתנצלת על שכולנו היינו שובבים".

תגובות