פדופיל מבריטניה טס עד לארצות הברית כדי לאנוס נערה. צילום: אלון אלבכרי

פדופיל מבריטניה טס עד לארצות הברית כדי לאנוס נערה

ריצ'ארד קאסל, בן 47 מבריטניה, התחזה לנער ודרך האינטרנט הכיר נערה בת 12 מארצות הברית. לאחר שנתיים של קשר אינטרנטי, הוא טס עד לארצות הברית כדי לקיים איתה יחסי מין על אף שאסור לו. מה העונש שלו?

כנראה שהשמיים הם לא הגבול: ריצ'ארד קאסל, בן 47, התחזה לנער ריצ'ארד יהושוע פרקר. כך הוא הכיר בשנת 2009 את נערה מארצות הברית שגילה היה 12. לאחר שנתיים של קשר אינטרנטי, הוא טס לדייטון, אוהיו, על מנת לקיים יחסי מין עם הנערה. לאחר שביצע את המעשה, נשאר שם כשלושה שבועות, כך אומרים בשגרירות האמריקאית בלונדון.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

בינואר 2012 הוא נעצר בביתו בנורת'המפטון, לאחר בקשת הסגרה של ארצות הברית. קאסל הואשם בכפייה של קטינה לאחר שנסע אליה עם כוונה לעסוק במגע מיני אסור ובשליחת חומרים פורנוגרפיים לקטינה, והודה במעשיו. היום, נגזר עליו עונש של 16 שנות מאסר. 

מרלון מילר, הסוכן שהיה ממונה על החקירה בארצות הברית אמר כי: "המקרה הזה הוא תזכורת מטרידה שגבולות בינלאומיים כבר אינם מכשול עבור עברייני מין". גם עורך הדין האמריקאי שטיפל במקרה, אמר: "איומים על הילדים שלנו יכולים לבוא מכל פינה של כדור הארץ. אנחנו חייבים לשתף פעולה עם כל סוכנויות אכיפת חוק ברחבי העולם כדי להילחם בניצול מיני של ילדים בצורה יעילה".

תגובות