אח אנס את אחותו מעל 50 פעמים: "זה כמו קמפיין לאונס". צילום: צילום מסך מהמירור

אח אנס את אחותו מעל 50 פעמים: "זה כמו קמפיין לאונס"

מקרה לא שפוי של אונס - צעיר מבריטניה החל לאנוס את אחותו כבר מגיל 9. מקרי האונס הפסיקו רק לאחר שהחל לקיים יחסי מין עם החברה. "אתה השתמשת בצורה בוטה באחותך רק לצרכים האישיים האנוכיים שלך" אמר שופט בית המשפט

50 גוונים של סבל. לבית המשפט בבריטניה נודע כי נער כבן 18 אנס את אחותו יותר מ-50 פעמים במהלך, עוד שהייתה בת 9. במהלך השבוע הוא נעצר אחרי שנמצא אשם על אונס אחותו, שכיום בת 11. "זה לא נתפס שנער שעכשיו בן 18 אנס את אחותו" אמר שופט בית המשפט.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

"זה כמו קמפיין לאונס. זה היה ביסוס מחשבה של התנהגות סוטה" אמר והרחיב השופט: "המשכת לאנוס אותה על בסיס קבוע פעם בכל שבוע. אתה גרמת לה לייסוריים נפשיים ופיזיים". עוד הוא אמר כי "התמימות שלה נלקחה במקום שהיה אמור להיות הכי בטוח בשבילה - הבית".

התקיפות המיניות של האח כלפי אחותו, לא פסקו בעקבות גילוי הדברים, אלא מהרגע שהחל לקיים יחסי מין עם החברה החדשה שלו, ועל זה אמר השופט "אתה השתמשת בצורה בוטה באחותך רק לצרכים האישיים האנוכיים שלך. אתה איימת עליה מלספר לאנשים מה אתה עושה לה. זה היה מספיק זמן רב מאוד לשמור על השתיקה של הילדה".

לבסוף, סיכם השופט את דבריו ואמר כי "אין לי ספק שהמשכת לאנוס אותה בגלל שהאמנת שאיומים אלו ישתיקו אותה לחלוטין". בעקבות גילו של הנער, העונש הוקל, אך עדיין עונש משמעותי: עשר שנים לשהות במוסד של עבריינים צעירים. השופט השווה את העונש ואמר כי אדם מבוגר היה מקבל 20 שנות מאסר בפועל.

תגובות