רגע לפני הסופה, הבן סימס לאמו: "זה ממש לידי. להתראות". צילום: צילום מסך מהפייסבוק

רגע לפני הסופה, הבן סימס לאמו: "זה ממש לידי. להתראות"

ההודעה המרגשת שהספיק ג'פרי האנטר בן ה-22 לשלוח לאמו, היא מסוג הודעות שישברו לכם את הלב. האנטר שגר עם אביו ואמו החורגת בוילוניה, דאג להזהיר את חבריו בפייסבוק מהסופה, להיפרד מאמו, אולם הוא עצמו לא ניצל מהסופה. "אני אוהבת אותך, אתה תעבור את זה" סימסה אמו חזרה

ג'פרי האנטר בן ה-22, הוא אחד מחמישה עשר הנספים באסון הטורנדו בסוף חודש אפריל האחרון, שפגע בוילוניה, פרברי עיר הבירה ליטל רוק שבמדינת ארקנסו שבארצות הברית. רבים מהתושבים הצליחו למצוא לעצמם מקלטים תת-קרקעיים ומקומות לשהות בהם, אולם האנטר, בוגר האוניברסיטה בארקנסו, לא הספיק למצוא מחסה וסימס לאמו, רג'ינה ווד, שהייתה במרחק של 32 קילומטר במרכז הרפואי המקומי: "אמא אני כל כך מפחד".

עוד במדור החדשות של פרוגי:

דקות לאחר מכן, סימס שוב לאמו, והפעם הודעה מצמררת יותר: "להתראות אמא.. זה ממש לידי". ווד סימסה חזרה, אבל זה כבר היה מאוחר מידי עבור האנטר: "אני אוהבת אותך, אתה תעבור את זה". לאחר שסופת הטורנדו חלפה, אחד השכנים יצא עם משפחתו לחפש ניצולים ומצא את האנטר ללא רוח חיים. אביו של האנטר ואמו החורגת נפצעו באורח קשה.

'אני אוהב אותך אמא'
'זה ממש לידי'

ווד סיפרה לתחנת חדשות מקומית שלמרות העצב הרב שאיבדה את בנה היחיד, היא גאה בו על כך שבין כל הבלגן והלחץ הוא שלח לה הודעת פרידה. עוד לפני שסימס לאמו, האנטר דאג לפרסם פוסט לחבריו בחשבון הפייסבוק שלו כדי שידעו להיזהר ולתפוס מחסה.

תגיות
תגובות