צפו: מדהים או מחריד? נער שנחשב לאליל בגלל הזנב שלו. צילום: צילום מסך מהדיילי מייל

צפו: מדהים או מחריד? נער שנחשב לאליל בגלל הזנב שלו

ארשיד אלי ח'אן כיום נחשב לאליל בהודו רק בגלל שיש לו זנב באורך שבעה אינץ' המקומיים מאמינים שמי שהולך אליו כל בקשותיו יתגשמו אך האם תיגמר תקופת כהונתו?

ארשיד אלי ח'אן אולי נראה לכם כנער רגיל בן 13 עד שתסתכלו לו על הגב: בגבו התחתון של ארשיד מסתתר זנב באורך של שבעה אינץ' (בערך 17 סנטימטרים), מה שהופך אותו לאליל מקומי בפאנג'ב שבהודו, שם הוא מתגורר. המקומיים מחשיבים את ארשיד להנומן אל הקוף בהינדוניזם, ולכן עולים אליו, מתפללים ומאמינים שכל מי שבא אליו כל משאלותיו יתגשמו.

ארשיד אלי ח'אן בן ה-13.
ארשיד אלי ח'אן בן ה-13. © צילום: צילום מסך מהדיילי מייל
צפו בווידיאו.
 

זוגות רבים מגיעים לארשיד על מנת לקבל את ברכתו ורק אחר כך מתחתנים. זוגות רבים באים אליו שיתפלל אליהם כדי שיעזור להם להביא ילדים לעולם. רובם גם חוזרים ומראים תוצאות כדוגמת טבעת או ילדים וכדומה.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

אבל נראה שכל זה הולך להיגמר בקרוב. רופאים מאמינים שעל מנת שארשיד יוכל להמשיך ללכת הוא יצטרך להסיר את הזנב בגב. בראיון לדיילי מייל אמר ארשיד: "הזנב הזה ניתן לי בידי האל וכאשר אני מתפלל על בקשותיהם של אנשים הם מתגשמות להם".

הזנב.
הזנב © צילום מסך מהדיילי מייל
אנשים עולים לרגל.
אנשים עולים לרגל © צילום מסך מהדיילי מייל

ארשיד בן השלוש עשרה מתגורר עם סביו ושני דודיו עקב מות אביו, וחתונה שנייה של האם. הוא הוסיף: "אני לא מרגיש מיוחד בגלל העובדה שיש לי זנב".

למרות כל "ההטבות" שארשיד מקבל כרגע הוא משתמש בכיסא גלגלים משום שאינו מסוגל ללכת וסובל מהפרעה לא מאובחנת. יש רופאים הטוענים שזה עקב שבירת עצמות ויש הטוענים שזה בגלל הזנב, אבל לדעת כולם זה כנראה נובע מבעיה בין החוליות באזור הזנב שגורמות לו לשיתוק חלקי באזור הרגליים.

בחודש שעבר ארשיד הלך לרופא שטען שהוא מסוגל להוריד את הזנב בלי לפגוע בארשיד, אך המשפחה עדיין ספקנית בקשר לאפשרות הזאת משום שאף אחד לא הצליח לעשות זאת עד כה.

סבו אמר על הניתוח: "זאת החלטה שלו בלבד האם הוא רוצה להסיר את הזנב או לא ואנחנו לא נתערב בזה", וארשיד הוסיף: "אני לא חושב שלאחר הסרת הזנב אנשים יפסיקו להאמין בי".

סביו של ארשיד, איקבל, אמר שברגע שארשיד התחיל לדבר בגיל שנה: "כל מה שהוא ידע להגיד זה שמות של אלים מכל מיני תרבויות. זה היה היום שהבנתי שארשיד מיוחד ויש בו משהו אלוהי". הוא מוסיף ואומר: "אני לא חושב שזה משנה אם אנחנו הינדיים או מוסלמיים, יש רק דרך אחת להאמין".

תגובות