BFF או זוג פוטנציאלי לעתיד? כך תדעי שהתאהבת. Tumblr

BFF או זוג פוטנציאלי לעתיד? כך תדעי שהתאהבת

אתם ידידים כבר הרבה זמן, מבלים יחד כל הזמן - ופתאום את מתחילה להרגיש שנהייתם קצת יותר מזה. איך תדעי אם התאהבת או שהפרפרים בבטן זה רק כי אכלת משהו לא טוב? כך תדעי שהתאהבת

אתם הידידים הכי טובים, מבלים את רוב הזמן ביחד, הוא יודע את כל הסודות שלך ומכיר אותך הכי טוב בעולם, אך את לא יודעת האם את מאוהבת או סתם מבולבלת. מה עושים?

   עוד במדור יחסים ואהבה:

איזה כיף, סוף סוף מצאת לך את הנפש התאומה שלך. מצאת את הבן אדם שלא שופט אותך ויכול לדבר איתך על הכל, משהו שכל אחת רוצה. מה קורה כשבאחד הימים, שניכם יושבים ומפטפטים, ופתאום את מפסיקה לשמוע את מה שהוא אומר, ומתחילה לשמוע כינורות? עצרי שניה, יש מצב שהתאהבת.

מהם תסמיני ההתאהבות?

אם לפני פגישה, כשהוא מתקשר או כשהוא שולח הודעה את מרגישה את השריר הזה שנקרא לב יותר מבדרך כלל, פועם חזק, תרגעי. את לא עומדת לחטוף התקף לב. ואם לרגע תהית, לא - את לא מתרגשת ''מהידיד הכי טוב שלך'', זה יותר מזה. תנסי להרגע ולנשום עמוק, הגיע הזמן לקחת את הידידות צעד קדימה.

לפני כל פגישה שלכם את מתכננת מראש מה ללבוש,  מוצאת את עצמך לחוצה, מודדת כל בגד בארון ואז מספרת לו שסתם זרקת על עצמך משהו? תדעי שזה לא סתם. אם זה היה ידיד טוב, היית מרגישה בנוח ללבוש גם שק לידו. את רוצה להרשים אותו וזה מאוד חשוב לך? זה סימן.

אם את מנסה למשוך ממנו כמה שיותר תשומת לב, בודקת כל דקה איפה הוא, עם מי הוא, למה הוא לא שולח הודעה ומתי הוא התחבר, אם כשאתם נפגשים, מתכתבים או מדברים בפלאפון את רק מחפשת נושאי שיחה כדי שהשיחה לא תיגמר - סימן שהוא חשוב לך. 
 
חושבת רק עליו? מחפשת אותו בכל מקום? כשמישהו מזכיר את השם שלו – את פתאום מחייכת לעצמך? חשוד. הדבר שהכי חשוב לך זה להפגש איתו, ואת שמה אותו בעדיפות עליונה בנוגע להכל? תתעוררי, זאת לא סתם ידידות.

© tumblr

אחרי שהבנת מהם תסמיני ההתאהבות הראשונים, הכי חשוב זה שקודם כל תוודאי שזה לא זמני ואת באמת מרגישה ככה. תוודאי שזה לא סתם ''קראש". מה שנשאר לנו לאחל לך זה רק בהצלחה. ההמלצה שלנו היא שברגע שאת מתחילה להבין שהוא יותר מידיד, תדברי איתו על זה, לפני שמישהי אחרת תחטוף לך אותו. אומרים שהזוגיות הטובה ביותר מתפתחת מידידות, אז קדימה!

 

שלנו?

תגיות
תגובות