חמשת הצ'ופרים של בוגרי בית הספר. shutterstock

חמשת הצ'ופרים של בוגרי בית הספר

12 שנה אנחנו מחכים לרגע הזה, והנה הוא מגיע בצעדי ענק - השנה האחרונה שלנו במערכת הזו שכמה שהיא לא נוראית כל כך נתגעגע אליה - בית הספר. אם כבר לימודים, קבלו את הצ'ופרים של אלו אשר הם בשנת הסיום שלהם - העולים לכיתה יב'

אני עצמי כאשר עליתי לכיתה ז', יכולתי להעיד מיומו הראשון של בית הספר שאני מסתכלת בהערצה על הגדולים, ורק מחכה להיות חלק מהם בעצמי,  בעוד מספר ימים גם אני אתחיל כיתה יב', ובואו נודה באמת, זה לא סוד שיב' זה עולם אחר לגמרי, למה? הנה התשובות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

אין לנו תלבושת אחידה

 גם ככה זו השנה האחרונה שלנו, ככה שלאף אחד לא באמת אכפת, ולכן ברוב התיכונים בארץ לכיתות יב' מותר רשמית לבוא ללא תלבושת בית ספרית, ככה שהוציאו את החולצות בשלל ההדפסים מהארון, וכל בגד אשר תחפצו בו, ולבשו מה שתרצו!

ככל שהשנה מתקדמת אנחנו יותר ויותר לא מגיעים לבית הספר

לאט לאט במהלך השנה מבלי לשים לב, אנחנו מסיימים יותר ויותר מקצועות, משמע, לא חייבים להגיע לבית הספר, כי אין פשוט מה ללמוד! החופש הגדול לפני הצבא גדל ואנחנו מקבלים זמן להירגע.

© shutterstock

אנחנו עוקפים את הקטנים מאיתנו בקפיטרייה

אנחנו יכולים לשחק אותה כמה שאנחנו רוצים, אבל מי מאיתנו לא מרגיש כיף כזה לקבל זכות קדימה בקפיטרייה כבוגר בית הספר? אין בשבילנו תור, אנחנו באים והכל ריק לרשותנו.

יש לנו את המסיבה הכי שווה שיש

הנשף! מי מאיתנו לא מחכה לאירוע הנוצץ הזה? בנים בחליפות ובנות בשמלות יפות, אולם אירועים יפה, צלם ועוד המון דברים שווים.  קצת קיטש אמריקאי לא הרג אף אחד :)

© gettyimages

תלמידי בית הספר מסתכלים עלינו בהערצה

תצחקו תצחקו, אבל זו המציאות. פתאום, אין לנו שכבה מעלינו, ואנחנו הבוגרים היחידים. הצעירים מאיתנו שרק נכנסו לבית הספר רק מחכים להגיע לאותה כיתה, ופתאום, אנחנו מלכי בית הספר. אנחנו נוהגים, כבר יודעים טוב מאד מהן בגרויות ואיך הכל מתנהל. מכירים טוב את המורים ובעצם את כל בית הספר. לא שווה?

 

 

 

 

תגובות