מה בנות מחפשות? 10 הדברים שכל בחורה רוצה בחבר. צילום: טמבלר

מה בנות מחפשות? 10 הדברים שכל בחורה רוצה בחבר

הוא לא חייב להיות חתיך, אין צורך באוטו ואפשר להסתדר גם בלי בית ענק, מתברר שאפשר גם אחרת! קבלו את עשרת הדברים שכל בחורה רוצה בחבר האידיאלי שלה

אז נכון, יש דברים שקשה להתפשר עליהם ויש דברים שחייב לדרוש מבן הזוג הפוטנציאלי שלך, אבל אחרי הכל, לא הכל הוא חובה, ובכל זאת, הנה עשרת הדברים שאת פשוט חייבת בבן הזוג שלך.

הפגנות חיבה

הפגנות חיבה בציבור דוחות אותי (עזבו את זה שאני רווקה גלמודה וערירית), כשבחורה נמצאת בקשר עם בן זוג, היא רוצה שישוויץ בה, לא כמו בחפץ או ברכוש שלו, אלא שיתלהב, שידע שיש לו אוצר ביד ושיהיה בו החשק שכולם ידעו שהם ביחד ושהיא תפוסה, היא רוצה שבחורות פתטיות כמוני יסתכלו עליה ועל בן זוגה פוסעים יחד במורד הרחוב כשהם מחזיקים ידיים או מתנשקים על ספסל בגינה הציבורית, זה גם באיזשהו מקום מעלה לה את הביטחון העצמי שלה עם עצמה בלי שום קשר לקשר, היא מרגישה נוח מספיק לחשוף את טובתה עם אחרים.

© טמבלר

חוש הומור (גם עצמי)

עד מתי בנים שלוקחים את עצמם ברצינות רבה מידי ומנסים להרשים? הומור עצמי משמע כיף, כיף משמע זוגיות טובה, הומור הוא אחד הגורמים שגורמים לבחורות לשים לב אליכם מלכתחילה, גברים משעממים או כאלו שמפחדים מקצת בדיחות על חשבונם, פשוט צריכים לדעת להשתחרר.

תהיו מי שאתם

לבחורים שלא מנסים להוכיח שהם מי שהם לא, יש הרבה יותר סיכוי בקרב בחורות שפויות, אף אחת לא רוצה להיפגע סתם ויודעת כבר מראש שחבל שהאמת תתפוצץ לה בפנים אחר כך, בנות לומדות להבדיל בין בחור אמיתי לבין בחור שכולו פוזה כבר בפגישה הראשונה, אל תתבלבלו.

עוד בנושא מערכות יחסים
רוצים לשמור על מערכת היחסים?
מור אלמליח
בין אם מדובר בחודש ובין אם מדובר בשנתיים - הכאב, של פרידה, לרוב, יהיה זהה. מה כדאי לעשות כדי למנוע מהמצב הזה לקרות?

זוגיות בלי אמון?

אמון זה דבר הדדי, זה כמו אהבה, ילד יכול לאהוב ילדה אבל אם הילדה לא אוהבת אותו בחזרה, אין בניהם אהבה, אותו דבר עם אמון. כל בחורה רוצה את האחד שייתן לה מליון ואחת סיבות לסמוך עליו.

מה היא נאמנות בימינו

אם חברה שלך נותנת לך את החופש ללכת למסיבה לבד, אל תלך בשביל להתחיל עם בחורות אחרות, אל תלך בשביל להפר את האמון שלה, היא סומכת עליך מספיק בשביל לתת לך מרחב מחייה משלך, כדי שאחר כך לא תתלונן שאתה מרגיש "חנוק במערכת היחסים הזאת" וש"אין לך 'say' בשום עניין שהוא בבית", מפה לשם החתול המאומץ שלכם יבלה אצלך כל שבת שנייה.

© טמבלר

חזות קשוחה

נשים לא רוצות איזה גבר מאיים או מאצ'ו, אבל אנחנו כן רוצות את הבחור שיוכל להעיף מאתנו (חלילה) אנס בלילה. מישהו שנוכל להרגיש בטוחות ומוגנות בחברתו, ואחד כזה שאם מישהו יעיר לנו ברחוב, ידע גם להגן על הכבוד שלנו.

© טמבלר

מוזיקה היא המפתח ללב

מוזיקה היא ממכרת, היא מחברת, היא יכולה להיות הדבר שמחזיק מערכת יחסים ואו חברות לגמרי לבד, יש משהו כה פשוט אך מדהים בקנה מידה עצום בלהקשיב לאותן הלהקות, ליהנות מאותם השירים ולהתרגש מהקדשות זה לזו. אם אם אתם מקשיבים לז'אנרים אחרים לחלוטין, אנגלית ועברית או מיינסטרים ואינדי, תדעו שבחורות רוצות שתעריכו גם את המוזיקה שלהן, אל תגידו ששלכם שווה יותר, זה משגע (לא לטובה). לרומנטים בינכם, פעם בחורים בעלי טעם טוב במוזיקה הכינו קלטות מיקס עם מקבץ השירים האהובים על בני הזוג והקדישו לבנות זוגן, בעידן הטכנולוגי שלנו אפשר להקליט שירים בווטסאפ, זה יכול להיות מרגש (כמעט), באותה מידה.

 
תגובות