"הם מסכלים עליי קצת מוזר וחושבים שאני קצת משוגע" ראיון. צילום: צילום פרטי

"הם מסכלים עליי קצת מוזר וחושבים שאני קצת משוגע" ראיון

"נוח לי יותר עם נעלי עקב מאשר עם נעליים רגילות. אני יודע מה אני אוהב לעשות ומכיר את עצמי ורציתי לשתף את זה עם אנשים, כדי שלא ירגישו לבד" ישי, בן 18 וחצי ממגדל העמק, החליט לפרוק את מה שעל לבו בראיון בעקבות פוסט בפייסבוק

"הם מסכלים עליי קצת מוזר וחושבים שאני קצת משוגע, אבל זה לא נכון. נכון?" כתב ישי איתמר אברג'יל בפייסבוק. ישי, בן 18 וחצי ממגדל העמק, החליט לפרוק את מה שעל לבו לפני מספר ימים בקבוצה פתוחה בפייסבוק. בקבוצה הוא סיפר על ה"שריטה" שיש לו, כפי שטוענת הפסיכולוגית.

עוד במדור היחסים בפרוגי:

ישי אוהב לשים עליו פאה, ללבוש שמלות, עקבים ולהתגנדר. כששאלנו אותו מתי הוא הבין שזה מה שהוא אוהב, הוא סיפר לנו שכבר בגן הוא התחיל להרגיש את זה. הוא תמיד מצא את עצמו מבלה בפינת הבובות והתחפושות עם הבנות, במקום לשחק עם הבנים. בכיתה ז' או ח' הוא התחיל להבין באמת מה הוא אוהב אבל לא ידע להגדיר את זה, ובכיתה י' הוא כבר התחיל להבין באמת מה הוא רוצה.

הפוסט
הפוסט © צילום מסך מהפייסבוק

"רציתי לשתף את זה עם אנשים"

ישי שפרק את כל סיפור חיו בפוסט ב"דברים שאני כותב - הקבוצה הסגורה" המונה כ-3,400 חברים והרגיש שיש לו אומץ שאין לאחרים "כתיבת הפוסט נבעה מהרבה רגשות. אני רואה הרבה אנשים שעדיין לא בטוחים מה הם ומה הם אוהבים לעשות עם המגדריות שלהם. אני יודע מה אני אוהב לעשות ומכיר את עצמי ורציתי לשתף את זה עם אנשים, כדי לגרום לאנשים שאין להם אומץ את האומץ, שאנשים ירגישו שהם לא לבד ויש עוד אנשים כמוהם".

"נוח לי יותר עם נעלי עקב מאשר עם נעליים רגילות" © פייסבוק

 

"בנוגע לחברים שלי, 99.9% מהם מקבלים את זה לגמרי"

כששאלנו את ישי איך היו התגובות בנוגע לפוסט, הוא סיפר לנו שכמעט כולם הגיבו תגובות חיוביות ותמכו בו, חוץ מתגובה או שתיים שבהם נכתב שאם הם היו בעלי עסק, הם לא היו מעסיקים מישהו כמוהו. "בנוגע לחברים שלי, 99.9% מהם מקבלים את זה לגמרי. הם צוחקים איתי, נהנים איתי ומחמיאים לי. מי שאני רוצה שיתמוך, תומך. ומי שלא אכפת לי ממנו ולא תומך, זה לא באמת מזיז לי."

אבל בנוגע לתגובות מצד המשפחה, ישי העדיף לא לדבר על זה אך סיפר לנו שאבא שלו מתנגד לזה מאוד, ואמא שלו פחות. "זה התחיל מהצגה שבה רציתי לשחק אישה. משם זה התפתח, הזמנתי את ההורים שלי והם כבר הבינו לבד לאט לאט. אני חושב שהם ידעו עוד לפני ורמזו לי שהם יודעים, בלי לדבר על זה".

התגובות בפייסבוק
התגובות בפייסבוק © צילום מסך מהפוסט

יוצא לך להתלבש ככה ביום-יום, או שזה רק לעיתים רחוקות?

"יצא לי להתלבש ככה לא מעט פעמים בתל אביב ויש המון מבטים מהסביבה. נתנו לי פעם אחת משימה במשחק 'אמת או חובה' ללכת לבוש ככה יום שלם בתל אביב, רק בלבוש יותר מוחצן וזה היה הדבר הכי זורם בעולם. אנשים באו, צילמו אותי והצטלמו איתי. בתל אביב זה לא נחשב משהו מיוחד, אם אתה לא הולך ככה בתל אביב אתה לא נחשב תל אביבי".

© צילום פרטי

"הוא יכול גם להסתכל על הומו ולהגיד את אותו הדבר"

"נוח לי יותר עם נעלי עקב מאשר עם נעליים רגילות", מספר ישי. הוא מחשיב את עצמו כתל אביבי וכשיש לו את האפשרות, הוא תמיד נמצא שם. כששאלנו את ישי מה יש לו להגיד לבני נוער שמרגישים כמוהו אך לא בטוחים בעצמם ומפחדים מהסביבה, הוא אמר: "מישהו יכול להסתכל על ערס ולחשוב: תראו איך הוא מתלבש, ובאותה הזדמנות הוא יכול גם להסתכל על הומו ולהגיד את אותו הדבר. אל תפחדו להיות מי שאתם, יש עוד המון כמוכם. ואני ממליץ לכם ללכת לראות קברט!".

 

בכככככככככככככ
"אם אתה לא הולך ככה בתל אביב אתה לא נחשב תל אביבי" © פייסבוק

 

תגובות