הנסיך על הסוס הלבן: כך תדעו מי הוא "האחד" שלך. צילום: טמבלר

הנסיך על הסוס הלבן: כך תדעו מי הוא "האחד" שלך

להיות בחורה בעלת שני מחזרים בימינו זה דבר נפוץ ופופולרי אך לא נעים במיוחד, אז איך עושים את הבחירה בין שתי אהבות הנעורים הכי גדולות של הרגע?

1. אני קודם, טוב תהיה קודם

תבדקי במי התאהבת שני ולמה, הכל מתחיל משם, אם היית אוהבת את הראשון באמת, לא היית חושבת על לפזול לכיון בנים אחרים ולא היית מתאהבת בבחור השני.

עוד במדור היחסים בפרוגי

© טמבלר

2. איך כל אחד מהם יקבל את הפרידה ממך

אחר כך תחשבי איך כל אחד מהם יקח את הפרידה ממך, על סמך זה תשפטי, קחי ברצינות את הרגשות שלהם כי את לא היית רוצה להיות במקומם ולרדוף אחר מישהו ולהפסיד במקום השני. אין זה אומר שאת צריכה לרחם עליהם ולהעמיד את עצמך ורגשותייך במקום השני בכדיי לא לפגוע באף אחד מהם, אך כן קחי בחשבון להיות עדינה וזהירה עם מילותייך.

© טמבלר

3. תספרי להם

תספרי להם שיש לך דילמה, זה גם יכול לפתור המון בעיות במידה ולאחד מהם זה לא יתאים, אם השני ישאר איתך גם אחרי שהוא גילה שהיית עם שניהם בו זמנית, סימן שהוא באמת אוהב אותך וזה האחד.

© שאטרסטוק

4. מי מצחיק אותך כשאת עצובה

תחזרי לשורשים של הקשר שלך עם כל אחד מהבחורים שאת אוהבת, תחשבי מי באמת היה שם בשבילך כשהיית צריכה, מי יודע עליך יותר ומכיר את כל הגחמות שלך ומתעלם מהן, מי מצחיק אותך כשאת עצובה ועל מי את סומכת יותר שיהיה שם גם כשהשני ילך.

© טמבלר

5. לכי אחר הלב שלך

עם הלב לא מתווכחים, תחשבי כלפיי מי הרגשות שלך יותר חזקים, עם מי את מרגישה הכי ילדה בת 16 ומאוהבת לראשונה? להיות מאוהב/ת זאת תחושה נהדרת, להרגיש את כל הפרפרים בבטן ואת הגעגועים האלה כשהוא אינו, כשממש בא לך לעקור את הלב מהחזה בשביל להפסיק להרגיש כך, זאת התחושה שאת צריכה לחפש.

© טמבלר
תגיות
תגובות