רק לא שוקולד: מה קונים לבת הזוג ביום האהבה? .

רק לא שוקולד: מה קונים לבת הזוג ביום האהבה?

יום האהבה מתקרב ובא ואנחנו עושים לכם סדר בבלאגן - מתנות לא חייבות להיות תיקי מעצבים וטבעות חתונה בשווי שלוש משכורות אחרונות, בסופו של דבר אלו הדברים הקטנים שנחשבים. קבלו 10 מתנות מקוריות וזולות שלא יעשו לכם חור בכיס

1. בלונים בלונים בעיני

בלונים בצורת לבבות, בלונים עם ציור של לבבות או בלונים כמספר השנים בהן אתם יוצאים - הכל הולך, הכי חשוב שתזכרו להיות יצירתיים, אתם יכולים למשל לכתוב שירי אהבה על הבלונים או לכתוב את שמה של בת זוגכם ואת המשפט "אני אוהב אותך" בכמה שפות.

© טמבלר
© טמבלר

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

2. פרחים בקנה 

פרחים בחג האהבה אולי ישמע כדבר נדוש, אני מגדירה זאת כמסורת, פרחים מביאים תחושה טובה לבית ואף יוצרים אווירה רומנטית יותר כאשר חולפים על פניהם.

© טמבלר

3. בשמים ריחניים

אם אתם רוצים לפנק את בת הזוג שלכם, יש אלטרנטיבות לא יקרות לבשמים היקרים בחנויות המרקחת, לקראת יום האהבה יש הנחות על אותם הבשמים רק במידות קטנות יותר, משתלם.

© טמבלר

4. תכשיטים מהלב

לא מדובר בענקי יהלומים וטבעות זהב אבל צמיד חמוד או שעון יפה לא יזיקו.

MONARAY, מחיר: 180 ש"ח
MONARAY, מחיר: 180 ש"ח © שי נייבורג

5. כרטיסי ברכה

כרטיסי ברכה, שימו לב, ברבים. רכשו כרטיסי ברכה רבים וכתבו בכל אחד מהם כמה הפתעות עבור אהובתכם ופזרו אותם בכל מיני מקום רנדומלים בבית ובתיק שלה על מנת שתמצא אותם בהמשך היום ותבין עד כמה אתם אוהבים אותה.

© טמבלר
 



6. דובים וחיות פרוותיות

דובים וחיות הן החולשה של כולנו. חברים פרוותיים הם סימן ההיכר הכי מזוהה עם יום האהבה מלבד שוקולד ואם להיות כנה, בחורות מתות עליהם אף על פי שנדמה כי נמאס לנו מהר דובי הפרווה בקצה המיטה, אנחנו היינו שמחות לקבל עוד כמה לאוסף.

הר דובים
הר דובים © טמבלר

7. יציאה מהודרת

תארגן יציאה זוגית לסרט, מסז' או אפילו סתם להצגה בסינמטק המקומי ולאחר מכן לבית הקפה הקרוב לארוחה רומנטית, העיקר שתחגגו את יום האהבה הזה ביחד.

ארוחה רומנטית
ארוחה רומנטית © טמבלר

8. תמונות ממוסגרות/ תמונות לחדר

בין אם מדובר בתמונות ממוסגרות של הזוג הצעיר או סתם תמונות עם משפטים קיטשים לחדר או הסלב האהוב עליה, זה רעיון מתחשב ומקורי בו זמנית.

© טמבלר

9. מחזיקי מפתחות עם שמות הזוג

רעיון מקורי נוסף הוא מחזיקי מפתחות עליהם חרוטים שמכם, כך תהיו יחד בכל מקום.

© טמבלר

10. סט קרמים מפנק

קרמים בריחות וניל וקרמים בריחות נעימים אחרים הם גם מתנה נהדרת לקראת יום האהבה כי הם זולים ותמיד יהיה בהם שימוש.

© טמבלר

עוד במדור היחסים בפרוגי

תגובות